The Balm VOYAGE Palette - Zaśto nam se the Balm palete toliko dopadaju?!


Stigla je i ova lepotica na  red! Pa zar nije prava lepotica?? Verujte da jeste! Ne samo vizuelno, o kvalitetima ove palete ćete moći da pročitate baš u ovoj recenziji! Pa da krenem odmah!

Ja verujem da ima dama koje još uvek nemaju ništa od "the Balm" kozmetike. Prvi i glavni razlog - ova kozmetika nije bila dostupna u Srbiji. Ali hvala Bogu, ovaj razlog otpada, zato što već par meseci možemo naći ovu šminku u Lilly drogerijama. Ali tu je i drugi razlog, koji je po meni veći od prvog, a to je naravno cena. Za naše "divne" plate, cena od 35e za jednu paletu i nije malo. ALI, kada pogledate cene ostalih paleta koje spadaju u kvalitetniju šminku, i nije mnogo! Plus što ovo nije klasična paleta senki, jer u njoj imate i hajlajter, bronzer, rumenila i karmine. Vratiću se na cenu, ako ste snalažljivi i imate proverene ljude i kontakte koji rade samo sa originalnom šminkom (poput jovic.mi - instagram nalog), možete kupiti ovakvu paletu za manje novca!

Što se samog izgleda tiče, paleta nam dolazi u veoma interesantnom kartonskom pakovanju, i upakovana je u kartonski omot koji ima identični print kao i sama paleta. Kako sa prednje, tako i sa zadnje strane. Ja kada sam prvi put videla ovu paletu, podsetila me je na neki strip. A kada sam je uzela u ruke, uklonila omot, imala sam utisak da mi je neka knjižica u rukama (poput onih kompleta knjiga bajki, koje smo imali kao deca). MA ODUSEVLJENA SAM I DALJE! 




Što se same palete i njene unutrasnjosti tiče, kao što možete videti i unutra je skroz interesantna, kako spolja. U samom poklopcu palete smešteno je ogledalo, čija je dimenzija sasvim dovoljna kako vam drugo ogledalo ne bi trebalo u toku šminkanja. U srednjem delu palete su smeštene senke (9), hajlajter, bronzer, rumenila (2) i karmini (2). Inače karmini su u dnu palete i ako želite samo njih da stavite ne otvarate gornji deo palete, jer oni imaju svoj mali poklopac, i nezavisni su od srednjeg dela palete.
Još jedna interesantna stvar, a zaista ne znam koja po redu, je ta što sve nijanse imaju isto ime, samo na različitim svetskim jezicima, koje u prevodu znači "Dobro došli". Pa tako, jedno rumenilo ima ime DOBRODOŠLI na srpskom jeziku. Zaista divno!!!

Ja sam paletu podelila na tri dela, deo sa senkama, deo sa hajlajterom, bronzerom i rumenilima, i treći deo, sa karminima. Pa ću vam tako i pokazivati swatch-eve. 

Što se senki tiče, paleta ima 9 različitih nijansi, od kojih su 2 - mat, 5 - sjajne, od kojih jedna ima i šljokice u sebi, i ostale 2 - su baš šljokičaste. 



Prva senka - WELCOME - je prva mat senka koja je divna za predeo ispod obrva ili za prvu trećinu kapka. Nijansa ove senke je nešto izmedju bele i krem. 
Druga po redu - BIENVENUE - veoma interesantna nijansa, nešto izmedju rozikaste i krem, koja kad se nanese na kapak postaje zlatna. Ja verujem da ova nijansa spada u omiljene nijanse većine devojaka. Ja lično ne volim zlatne boje, ali ovakva senka je odlična, jer je možete naneti na ceo kapak, bez dodatka, za neki dnevni make up. Spada u sjajne senke.
Treća senka - BIENVENIDO - meni se na prvi pogled nije nešto dopala, ali kada sam je probala, baš mi se zasvidjala. Ova nijansa je sjajna, maslinasto zelena, sa dodatkom zlatnih šljokica. Kada se posmatra odozgo, ova senka ide i na braon. 
Četvrta po redu - BENVENUTO - je sjajna senka, neka bebi roze, ili nežno roze nijanse. Ja obožavam ovakve senke, jer ih možete naneti na ceo kapak, a isto tako može vam ublažiti prelazak iz svetle u tamnu senku. Divna nijansa zaista!
Peta senka - TERVETULDA - je druga mat senka u divnoj nijansi nešto izmedju boje cigle i svetlo braon boje. Ova senka je super za pregib kapka, odlična je za blendanje i ovakva nijansa je i više nego potrebna za bilo koji make up look.


Sledeća, šesta senka - WELKOM - je masna senka, i nijansa je izmedju tamno plave i tamno zelene. Ja volim ovakve senke, super su za smokey eye tehniku. Pogotovo stoje ovakve nijanse osobama sa svetlim očima (kao što sam ja 😀)
Sedma senka - WILLKOMMEN - takodje masna senka, u boji bakra. Tj, mešavina bakarne boje i boje starog zlata. Ne znam koliko je potrebno pisati o ovakvim nijansama, obzirom da su veoma popularne i dame ih zaista obožavaju.
Osma senka - WALKOMMEN - još jedna senka koja mi se zaista svidja. Ovo je baš braon senka koja u sebi ima zlatne šljokice. Veoma je interesantna, možete je kombinovati pa skoro sa svim ostalim senkama iz ove palete.
I poslednja senka - FAILTE - još jedna senka sa zlatnim šljokicama u sebi. Ova nijansa po meni, takodje spada u braon nijanse, s tim što je prethodna senka baš braon a ova mi je tamno braon, ide ka crnoj. Još jedna meni omiljena iz ove palete.

Što se pigmentacije tiče, sve senke su super pigmentovane, jedino ove dve mat su za nijansu slabije od ostalih. Ali to je stvarno zanemarljivo. Ne troše se prilikom nanošenja i sve ukupno su teške 8,1g.

Drugi deo ove palete čine: iluminator, bronzer i dva rumenila. Odmah ću vam reći da im je pigmentacija odlična, i jako dugo traju na licu, zaista, ne mrdaju! Troše se prilikom nanošenja, ali isto tako, jako malo proizvoda je potrebno da biste postigle željeni efekat. Što se gramaže tiče, ova četri proizvoda su teška 10g.



Hajlajter - KUWAKARIBISHA - je sličan ovim senkama iz palete. Takodje ima sjaj kao senkice, veoma je lagan i nije potrebno nanositi puno proizvoda. 
Bronzer - CROESO - je u divnoj nijansi, jako je pigmentovan, mat je, i odličan za konturisanje lica.


Levo rumenilo - HUAN YING - je u divnoj nijansi, boje breskve. Ova nijansa rumenila stoji skoro svakom licu, tj. ide uz skoro svaki ten. Odlično je!
Desno rumenilo - DOBRODOŠLI - ima baš divnu pink nijansu. Kome stoje ovakva pink rumenila, a verujte da ne stoje svima, na prvi pogled će se zaljubiti.

I za kraj, treći deo palete namenjen je karminima, ili sjajevima po nekim damama. O čemu god da je reč, mene su ova dva karmina (ja ću ih zvati karminima) oduševila!! Dovoljno je samo da dodirnete četkicom i videćete koliko je tekstura ovih karmina odlična. Toliko su laki za nanošenje, toliko su divni na usnama, i pigmentacija im je zaista super! Ne traju dugo, ali sama paleta je zaista osmišljena da ne morate nositi ništa drugo od sšminke pored nje. Nisam ih isprobavala na obrazima, ali kako vidim u opisu, mogu se koristiti i u te svrhe. Meni se jako dopadaju, i od svih tako većih paleta koje sam imala pilike da isprobam, u kojima možete pronaći i senke i rumenila i karmine, deff su mi karmini iz ove palete najbolji do sada. 
Što se gramaže tiče, količina ova dva karmina je 3g.


Sa leve strane - BEM-VINDO - divna nijansa karmina, iako deluje na prvi pogled da je baš crvena boja, ima neki odsjaj na roze. Pa bih rekla da je izmedju crvene i roze boje.
Desni karmin (ili na fotografiji dole) - VITAJTE - je u divnoj narandzastoj boji. Veoma lepa nijansa karmina, mnogo lepša na usnama neko ovako na prvi pogled.



I još nešto što ova divna paleta poseduje, na samom dnu, ili da budem preciznija, na poklopcu karmina, kada otvorite, možete naći ove kombinacije koje najviše idu, tj. ako nemate ideju koje nijanse da uklopite, eto pomogli su vam sa ove četri kombinacije. Samo pratite imena i dobićete već proverenu kombinaciju koje se senke slažu uz koje rumenilo, karmine itd.. MA FENOMENALNO ZAR NE??

I tako drage moje, nadam se da je i vas oduševila ova paleta, koliko i mene! Ja zaista uživam u kombinovanju novih izgleda. Ova paleta je zaista sve što vam treba i sada razumem zašto su dame poludele za "The Balm" make up proizvodima! Ako su svi njihovi proizvodi ovako dobri, onda opravdavam i cene i sve! Od mene čista 10-ka!

Ako imate bilo kakvih pitanja, znate gde me možete naći. Ako ste već isprobale ovu, ili bilo koju drugu paletu od "The Balm"-a, volela bih da podelite samnom vaše utiske!

A do nekog narednog pisanja... 

























You Might Also Like

0 коментара