FENOMENALAN ILI NE?!?? MAYBELLINE Instant Anti-Age the Eraser Eye Concealer



Drage moje lepotice, 
Došla je na red i ova recenzija, za neke dame KONAČNO a za neke UFF, DOKLE VIŠE?!
Ja znam da ovaj korektor nije nikakva novina, već ima dosta recenzija o njemu, ali naravno svaka recenzija i svako mišljenje se razlikuje.
Ja jesam malo zakasnila sa kupovinom ovog korektora, imam ga tek nekih mesec ipo dana, i jedva sam čekala prvo da ga nabavim, probam, ali i podelim svoje mišljenje o istom. Verujem da su mnoge dame isprobale ovaj korektor, ali isto tako znam da ima dosta dama koje još uvek nisu, najviše iz razloga što ga na žalost još uvek nema u slobodnoj prodaji, tj. još uvek ga nema u većim marketima gde nam je odavno dostupna Maybelline kozmetika. Ja sam ga npr nabavila preko instagram profila @la_sirena_sminka i kada sam ih već spomenula, moram reći da sam zaista prezadovoljna njihovom uslugom i svima preporučujem saradnju. 


O samoj ambalaži ovog korektora mislim da nema toliko toga da se kaže, osim toga da je pakovanje od 6,8 ml što je super! Ne troši se tako brzo, i to je definitivno plus ovog proizvoda. Kada pogledate cenu korektora, imajte u obzir i količinu pakovanja. 
E sada hoću jednu bitnu stvar da vam kažem, da se ne bi nervirale (kao ja, jer me je mrzelo da pročitam neku rezenziju), a to je NAČIN KORIŠĆENJA!! 
Možda je mnogima smešno, ali ja sam npr toliko bila nestrpljiva da isprobam ovaj korektor, da zamalo nisam polomila aplikator. 


Jedino što trebate znati što se tiče korišćenja je to, da kada skinete plastični poklopac, kao što vidite imate sundjerčić (koji je naravno beli po kupovini), i nemojte ga pritiskati i pokušavati bilo šta, jer je ispod sundjera plastika preko koje korektor ravnomerno dolazi do sundjera. Kada skinete poklopac, odmah okrenite par puta u pravcu strelica, ovaj crveni prsten i korektor će natopiti sundjer. To je sve što trebate znati. To je bitno za prvo korišćenje, a za svako naredno, dovoljno će biti samo jednom da okrenete i količina koja će natopiti aplikator biće sasvim dovoljna za oba oka, tj za oba podočnjaka. 
Mnoge recenzije pišu o tome da li je higijenski koristiti ovaj aplikator i na drugima. Da se ne bi oko toga opterećivali, možete utapkati korektor na dlan i onda četkicom ili beauty blender-om nastaviti nanošenje.
Upravo dolazim i do sledeće teme, a to je, da li ovaj korektor može da se koristi za profesionalno šminkanje?


Ja sam čitala recenzije i uglavnom su dame zadovoljne i tvrde da su našle novi omiljeni korektor! 
NA ŽALOST (moju), ja zaista NISAM. Mislim da je korektor dobar, ali za dnevnu varijantu. Moja očekivanja nije ispunio, nisam ODUŠEVLJENA i dalje ostajem dosledna dobrom starom NYX HD Studio Photogenic korektoru, koji je daleko bolji i za svakodnevi ali i profesionalni make up.
 Što opet ne znači da Anti-Age korektor nije dobar. Obzirom da je cela Anti-Age linija predodredjena ženama u zrelijim godinama, za druge proizvode iskreno ne znam, ali što se ovog korektora tiče, ukoliko nanesete previše, definitivno morate obratiti pažnju na bore, jer ćete ih istaći! Najbolje je zato fiksirati korektor nekim puderom u prahu, i njegovo dejstvo će trajati sigurno 5-6 sati. 
Što se tiče samih nijansi, korektor nam dolazi u 6 različitih i to:

- 110 Fair
- 120 Light (moj)
- 130 Medium
- 140 Honey
- 150 Neutralizer
- 160 Brightener

Kada sam ja naručivala moj, mogla sam da biram izmedju dve nijanse, tako da sam od te dve izabrala svetliju tj. LIGHT. Ova nijansa definitivno više odgovara damama koje imaju žuti podton, i koje koriste pudere koji idu na bež nijansu. Ja na žalost pripadam onoj drugoj grupi, imam roze podton, i više volim pudere koji su hladniji. Tako da za dame poput mene (dame koje imaju roze podton) pre bih preporučila nijansu 110 FAIR, ili ako ste tamnije 150 NEUTRALIZER
Ako imate jake podočnjake, tj. tamne, moraćete postupak nanošenja ponoviti, jer samo sa jednim slojem teško da ćete dobiti željeni efekat.


Tekstura korektora je srednja, moć prekrivanja, kao što sam vam već rekla je takodje srednja, ali dozvoljava nadogradnju. Ne suši se brzo i veoma dobro se stapa sa ostatkom lica, što je super. Možete ga koristiti samo na odredjenim delovima, a da se ne primeti, ukoliko ga lepo utapkate ili samim sundjerastim vrhom - aplikatorom, ili beauty blender-om. 

ZAKLJUČAK:

Ja moram da priznam da sam puno više očekivala od ovog korektora, makar zbog tolike halabuke koju su podigli oko njega! Ja bih mu dala ocenu 6 od 10, to je moje skromno mišljenje. Ima toliko boljih korektora, ne želim nabrajati, ali ako bih morala da odaberem izmedju Anti-Age korektora i NYX HD, definitivno bih opet odabrala NYX-ov. 





Ukoliko vam se recenzija dopala, podelite je sa prijateljicama, ostavite vaš komentar i vaše mišljenje...

A DO NEKE DALJE TEME.... 














You Might Also Like

2 коментара

  1. Odličan post.Slažen se sa mišljenjem..samo ja ga koristim tako što pre njega utapkam malu količinu Pixi korektora kremastog i boji breskve pa onda nanesem njega...Setujem i bude ok.NYX je odličan...trenutno čekam svoj Tarte Shape Tape kodekt.pa ću da vidim da li je zaista toliko dobar koliko pišu i hvale ga.☺ Pozzz

    ОдговориИзбриши
  2. Po prvi put sam na tvom blogu, pa sam taman i iskoristila priliku da ga malo progledam :)
    Ceo sadržaj mi se mnogo svideo i zato sam te zapratila, ako želiš uzvrati :)
    Što se tiče konkretno ovog posta odličan je, i sama sam razmišljala da li da uzmem i probam ovaj korektor, ali sada kada vidim tvoju recenziju, vidim da se ne bi uklopio ni u moja očekivanja, takođe koristim NYX korektor i za sad po svemu sudeći i ostaću na njemu, fenomenalan je :) *_* :)

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши