REVLON - Uniq one all in one hair treatment



Drage moje, 
evo jedne recenzije koju sam odavno napisala, ali je nisam objavila. I sada je super ispalo, iz razloga što je sigurno prošlo par meseci kako koristim ovu masku i mogu vam pisati o svojim utiscima.

Nemate mnogo prilika da nadjete kod mene na blogu recenzije o nezi kose, samo zato što ja koristim sve jedne iste proizvode. Pisala sam vam o šamponima, maskama i balzamima kozmetike INSIGHT i koliko sam oduševljena istim. To su moji standardni proizvodi za kosu koje koristim, i sa kojima sam zaista prezadovoljna još uvek. Ukoliko niste pročitale tu recenziju, možete odmah to učiniti klikom na sledeći link ⇒ INSIGHT Šamponi. E sad, pošto sam skoro promenila boju kose, i iz moje crvene prešla u plavu, i neverovatno iz prvog puta uspela, tj. nisam ja uspela već moja draga frizerka, morala sam svojoj kosi da pružim dodatnu negu. I kozmetika INSIGHT u svojoj kolekciji ima preparate za negu, ali kako sam se farbala REVLON farbama, a za ovu kolekciju Uniq One sam već čitala i na sve pozitivne komentare i kritike sam nailazila, odlučila sam da kupim ovu masku za kosu. 

REVLON - Uniq one all in one hair treatment


Pošto se mišljenje proizvodjača i moje u potpunosti podudaraju, napisaću vam za šta služi ova maska, kako može pomoći vašoj kosi, i naravno svoje iskustvo nakon nekoliko korišćenja (sada već nekoliko meseci).


Ako razumete engleski možete i same pročitati sa slike kakve efekte pruža ova maska, a ukoliko ne razumete ja ću vam sada prevesti, kojih su to 10 dokazanih efekata:

1. Obnavlja suvu i oštećenu kosu
2. Pojačava sjaj kose i ima anti frizz dejstvo
3. Štiti kosu od sunca
4. Čini kosu svilenkastom i mekom
5. Štiti boju vaše kose pomoću UVA i UVB filtera
6. Pomoćiće vam da lakśe raščešljate vašu kosu
7. Olakšava ispravljanje kose
8. Čini vašu frizuru dugotrajnom
9. Sprečava pucanje krajeva
10. Daje vašoj kosi veći volumen 

Ja verujem da je 70% posto dama probalo ovaj proizvod. Ako nije, verujem da ste upoznate sa ovim efektima jer maska nije nikakva novina. Ne bih znala baš da vam kažem koliko dugo je na tržištu, ali nešto što znam je da se pojavila i u belom pakovanju. Razlika je samo u mirisu, belo pakovanje ima miris kokosa, a ovo, originalno pakovanje ima jak ali prijatan miris, koji baš asocira na sredstva koja vam prskaju u frizerskim salonima. Meni makar ovaj miris prija. Što se ambalaže tiče, ovo pakovanje je od 150ml, i možda mislite da je malo, ali samo tako izgleda. Jeste, kada uporedite sa šamponima, i ostalim proizvodima koji se dosta troše u samo jednom nanošenju. Ali obzirom da se ova maska prska nakon pranja kose, dok je još mokra, može vam potrajati dugo (meni traje više od 6 meseci i nisam potrošila ni pola maske, a koristim je nakon svakog pranja kose).


Na sledećoj fotografiji možete pročitati sastav maske i neke najosnovnije stvari.





Pošto sam vam napisala sve najosnovnije karakteristike ovog proizvoda, pre nego što predjem na svoje mišljenje i zaključak, rećiću vam i koliko sam ja platila ovaj proizvod tada, i koliko je sad i gde ga možete naći.
Ja sam ovu masku kupila u frizerskom salonu, tako da sam sigurno platila malo više nego inače. Pre par meseci, ovo pakovanje od 150 ml, ja sam platila 2.000 din što sada izadje oko 17e otprilike. Ako želite da naručite online ovu masku, možete preko njihove fb stranice Revlon Professional Serbia ovde, ili preko sajta Bellissima, gde možete naći sve što vam treba za negu kose ovde, ili preko sajta VSD TRADE, koji je takodje distributer za REVLON proizvode za negu kose ovde. Za koji god se link opredelili, cena ovog proizvoda trenutno je 1.889 din ili 15e.

Zaključak


I sada ću vam reći koje sam ja sve promene primetila od kada koristim ovu masku. Moj najveći problem što se kose tiče je raščešljavanje. Iako mi je kosa ravna, i tanka, oduvek sam imala taj problem. I pored svih tih novih četki koje ne čupaju kosu, ako nakon pranja ne nanesem balzam ili bilo šta za lakše raščešljavanje, teško da se mogu očešljati a da se ne počupam. 
Od kada koristim ovu masku, što se raščešljavanja tiče, zaista nemam taj problem više. Sada i ne moram da nanosim balzam pri svakom pranju. Nakon šamponiranja, dovoljno je da par puta poprskam svoju kosu, ostavim par minuta i mogu se raščešljati bez ikakvih problema. Ovo je bio moj veliki problem, tako da je to prvo što sam primetila odmah nakon prvog korišćenja. Sledeće što sam primetila je da mi je kosa extra mekana i lepršava i kako vreme prolazi taj osećaj ostaje i to je nešto o čemu sanja svaka dama. Takodje je istina da ova maska čini vašu frizuru dugotrajnom. Nema efekat gela, ili pene, naravno, ali će vam maska pomoći da lakše namestite vašu frizuru i da vam frizura duže istraje. Ako želite veći volumen kose, ova maska će vam sigurno pomoći, samo moram da napomenem da u tom slučaju ne nanosite previše proizvoda. Ako nanesete previše maske, brže će vam se kosa umastiti i biće teža nego što je inače. Isto tako, ispravljanje kose je zaista lakše nakon nanošenja ove maske, pogotovo damama koje već imaju ravnu kosu i kojima nije mnogo potrebno za potpuno ispravljanje (kao meni).

Sve u svemu, pun pogodak!! Ja bih ocenila ovu masku čistom desetkom! Definitivno proizvod koji ću sigurno nastaviti da koristim, poput svojih INSIGHT preparata za kosu. I za cenu opet moram reći da zaista vredi. 
Moram vam još jednu stvar na samom kraju reći. Nemojte očekivati vidne promene nakon par korišćenja ove maske. Možete odmah primetiti poboljšanje pri iščešljavanju kose. Takodje primetićete i prijatan osećaj kada prodjete prstima kroz vašu kosu. Ali veća poboljšanja, moćićete da primetite tek nakon mesec, mesec ipo dana korišćenja. Zato budite strpljive, i dajte ovoj maski šansu, jer zaista zaslužuje!!!




Ukoliko vam se dopala recenzija, ostavite neki komentar, podelite sa vašim prijateljicama i do nekog sledećeg pisanja...













You Might Also Like

2 коментара

  1. Odlicna recenzija ^_^ Nisam probala ovaj proizvod ^_^

    Nova sam, ako zelis zaprati i uzvraticu, samo ostavi komentar ^_^

    Novi post
    https://sassyprimadonna.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post draga :) Svidja mi se tvoj stil pisanja.Zapratila sam tvoj blog,nadam se da ces uzvratiti :)

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши