Četkice za šminkanje - Da li su nam zaista potrebne, i u tolikom broju?!



Drage moje lepotice, 
Ja već dugo spremam ovaj post tj. dugo hoću da vam napišem nešto o četkicama i sve mi nešto bude preče..
Ne pišem ovaj post tek da bih ga napisala, mnoge dame koje me prate, puno puta su me pitale, koje ja četkice koristim, koje su dobre, i zamolile me da kada imam vremena napišem nešto i o njima. 
I evo, odvojila sam neke četkice, koje bih ja eto izdvojila od ostalih. Naravno, ne koristim ja toliko četkica u svom svakodnevnom šminkanju, ali kada već pišem o njima, ove četkice, koje sam izdvojila od ostalih, najviše koristim.
Sve četkice o kojima ću vam pisati, možete kupiti u svim radnjama Alexandar Cosmetics, ili možete naručiti online, preko njihovog sajta ovde. (Da biste videli sve cene proizvoda morate se registrovati)
Pa da počnem:


1. CALA 208 Urban Studio PRO Contour Brush -  Četkica za konturisanje lica (skroz levo gore), od sintetičke dlake. Ova četka je tako laka za korišćenje, iz razloga što ima oblik i dizajn koji prati naše prirodne konture lica. Ja bih preporučila ovu četku za sve početnike u šminkanju. Cena: 1.190 din (10e)

2. Blush 7A CONTURING & BLUSH Brush - Četkica za konturisanje i rumenilo (u sredini), od prirodne dlake. Odlična četkica za konturisanje lica, takodje kao prethodna, zbog samog njenog oblika i dizajna, veoma laka za korišćenje. Cena: 990 din (oko 8e) 

3. CALA Urban Studio četkica za puder - Odlična velika pufnasta četkica (gore desno) za nanošenje pudera u prahu, od sintetične dlake. Ova četkica je jedna od 4, koje se nalaze u setu Urban Studio Set četkica za šminkanje lica. Cena seta (koji sadrži pored ove i četkicu za korektor, tecni puder i rumenilo) je 2.190 din (oko 18e)

4. CALA Urban Studio četkica za rumenilo - Naravno da nam je neophodna četkica za rumenilo. Iako često koristim gore navedenu Blush 7A četkicu i za rumenilo, glavna četkica mi je ova (dole levo) takodje iz seta Urban Studio Set 4/1 četkice za šminkanje lica. Kao i prethodna iz ovog seta, i ova četkica je od sintetičke dlake, takodje veoma pufnasta i savršene je veličine i oblika.

5. Blush 30A FUN Brush - Lepezasta četkica (dole desno) od prirodne dlake, za precizno konturisanje lica, tj. nanošenje praškastih senki ili hajlajta. Sa ovakvom četkicom je lako konturisanje lica praškastim senkama, ili fiksiranje kremastih kontura, zato i spada u obavezne četkice za rad. Cena: 480 din (4e)


6. Blush 32A CONTURING Brush - Četkica za konturisanje lica (levo) od sintetičkog vlakna, veoma mekana i nežna. Ovo je možda moja treća ili čak i četvrta četkica za konturisanje lica, ali nikako ne bih mogla da je izostavim, zato što je ova četkica zbog samog oblika i dizajana, višenamenska. Odlična je i za konturisanje praškastim senkama kao i za nanošenje rumenila. Cena: 550 din (4,5e) 

7. Blush 32 MINERAL POWDER Brush - Ova četkica (u sredini) je od sintetičke dlake, ali za razliku od prošle četkice, koja je toliko mekana i nežna, ova četkica je gušća, da kažem malo tvrdja, ali zato je i multifunkcionalna. Ja sam je koristila za nanošenje pudera u prahu, mineralnog pudera, ali isto tako i za nanošenje tečnog pudera. Koristila sam je i za fiksiranje i konturisanje lica. Odlična četkica!! Cena: 620 din (oko 5e)  

8. Blush 2 FOUNDATION Brush - "TVOR" četkica, kako joj je popularan naziv (skroz desno) je napravljena od kombinacije crne, guste, prirodne dlake i proredjene bele sintetičke dlake. Inače, ova četkica se koristi za nanošenje tečnog pudera i kremastih make up proizvoda. Sećam se, ja sam jedva čekala da nabavim ovu četkicu. I planirala sam da je koristim za nanošenje tečnog pudera. Kada sam je nabavila, nekoliko puta sam sa njom nanela tečni puder, ali više sam je koristila za kremaste proizvode (pudere, rumenila, hajlajtere). Cena: 590 din (oko 5e)


9. Blush 9A SHADING Brush - Divna četkica (skroz levo, prva), od sintetičke dlake, namenjena za senčenje. Ja je koristim za nanošenje senke, senčenje, peglanje i puno puta izvlačim ajlajner liniju sa senkama pomoću nje. Jedna od četkica koju obavezno koristim u šminkanju. Cena: 250 din (oko 2e) 

10. CALA 504 Angled Brow/Liner Brush - Ova četkica (druga po redu) spada u moj najjuži izbor četkica. Ovu četkicu obavezno koristim svakog dana, zato što je koristim prvenstveno za obrve, a onda i za gel ajlajner. Odličan dizajn i oblik četkice, omogućavaju nam precizno iscrtavanje i popunjavanje obrva. Veoma je tanka, što nam naravno i olakšava izvlačenje savršene ajlajner linije. Nećete nikako pogrešiti kupovinom ove četkice. Cena: 341 din (oko 2,8e)

11. Blush 25B ANGLED EYEBROW Brush - Četkica za obrve (treća po redu) od sintetičke dlake. Ja sam prvo nju nabavila, više zbog gel ajlajnera, jer tada sam obrve crtala olovkom. I vežbala sam dosta ovom četkicom, sve dok nisam saznala za CALA 504 četkicu (prethodnu). Ali ova četkica je dosta deblja i mekša u odnosu na prethodnu, i dosta je teže njom izvlačiti ajlajner. E kada sam kupila pravu četkicu za ajlajner, onda sam ovu četkicu namenila za popunjavanje obrva senkom. Cena: 240 din (2e)

12. CALA 315 Tapered Eyeshadow Brush - Uska četkica (skroz desno) za nanošenje senke i senčenje. Takodje jedna od četkica koja mi je obavezna i u radu i u mom svakodnevnom šminkanju. Četkica je od sintetičke dlake, veoma mekana i odlična za rad. Cena: 329 din (oko 2,7e)


13. CALA 313 Eyeshadow Brush - Četkica od sintetičke dlake (skroz levo), potpuno ista kao prethodna četkica, samo što je ova malo šira. Ja je koristim za nanošenje senke, senčenje i blendovanje. Takodje odlična četkica, veoma mekana. Cena: 329 din (oko 2,7e)

14. CALA 314 Angled Eyeshadow Brush - Druga četkica po redu, je kosa četkica od sintetičke dlake, veoma mekana i nežna. Meni je ova četkica višenamenska. Koristim je za nanošenje senke, blendovanje, ali već neki period je koristim za korektor. Kada nanesem korektor na podočnjake, ovom četkicom utapkam i rasporedim korektor. Baš iz razloga što je jako mekana, za šta god je koristili biče vam divna. Cena: 329 din (oko 2,7e)

15. Blush 58E Angled Eyebrow Brush - Kosa i okrugla četkica za blendovanje (treća po redu), od sintetičke dlake, veoma korisna, i višenamenska. Ja je najviše koristim kada oivičim obrve svetlom olovkom i onda ovom četkicom ublažim jačinu i oštrinu same linije. Takodje je koristim i nakon nanošenja olovke za oči, da li na gornjem kapku, ili ispod donjih trepavica, ovom četkicom blendam sve nanete oštrije linije. Možete je koristiti i za nanošenje korektora. Cena: 330 din (oko 2,8e)

16. Blush 16A SHORT SHADING Brush - Poslednja četkica na ovoj fotografiji (skroz desno) je četkica od kratke prirodne dlake, koja meni ima samo jednu namenu. Koristim je za nanošenje senke ispod donjih trepavica, i po nekad ispod obrva svetlom senkom. Sama po sebi je gušća, i zato što joj je kraća dlaka, samo nanošenje praškastih ili kompaktnih senki, pomoću ove četkice je jako intenzivno. Cena: 240 din (2e)


17. Blush 14D SHADING Brush - Skroz levo je četkica od sintetičke dlake, koja se koristi za senčenje. Pored senčenja, ja je koristim i za blendovanje, peglanje kao i intenzivno nanošenje praškastih senki. Nije mi baš neophodna za rad, ali ne bih je izostavila. Cena: 270 din (oko 2,3e)

18. Blush 14B ORBIT Brush - Ova četkica (druga po redu) je od prirodne malo duže dlake. Koristi se za blendovanje senki i postizanje prirodnog prelivanja boja na kapcima. Pufnasta je, ali da budem iskrena, za blendovanje senki, meni su bolje četkice od sintetičke dlake, jer su još mekše. Ja još uvek nisam naišla na odličnu četkicu (u ovom rangu cena), ali do tada i ova mi služi. Cena: 320 din (oko 2,7e)

19. Blush 14C ORBIT Brush - Četkica (treća po redu) je skoro identična kao prošla. Takodje je od prirodne dlake, ali kraće od prethodne. Isto je koristim kao i prethodnu četkicu, za blendovanje senki, s tim što mi je možda ova sa kraćom dlakom i zgodnija za korišćenje, makar kada govorimo o šminkanju samog kapka. Cena: 320 din (oko 2,7e)

20. Blush 17B ORBIT Brush - I poslednja (skroz desno) četkica, je takodje od prirodne dlake, i namena joj je ista kao i za prethodne dve četkice. Medjutim kako je ova četkica od prirodne i kraće dlake, dosta je gušća i tvrdja i samo peglanje i blendovanje senki dosta je lakše pomoću ove četkice. Ja je koristim i kada želim da postignem bold efekat (koji inače baš volim). Cena: 370 din (oko 3e)

Nadam se da sam vam malo olakšala posao oko odabira četkica. Namerno sam vam pisala o ovim, da kažem jeftinijim četkicama, jer su one svima dostupne. Pristupačne su, a što se kvaliteta tiče, za ove cene, zaista su dobre i nećete se prevariti ako ih kupite. Daleko su bolje od onih setova što možete naci na pojedinim kineskim sajtovima. Nemam ništa protiv kineskih sajtova, ali što se četkica tiče, imala sam prilike da naručim neke četkice, i iskreno da vam kažem, velika je razlika u kvalitetu. Sama dlaka kineskih četkica je dosta mekša, čak i previše za moje potrebe. A desilo mi se i da prilikom prvog pranja počnu dlake da otpadaju. 
Nego, zaista ne želim da uporedjujem kvalitet, jer to nije tema, a isto tako znam da mnoge od vas misle da su sve iste četkice.. Ja se sa tim ne slažem, jer sam imala prilike probati svakakve četkice, i razliku zaista primećujem, i uvek sam više za opciju, kao i za sam make up, za kupovinu proverenih četkica.
Ako me pitate koje su mi omiljene marke da kažem samih četkica, ja najviše volim SigmaZOEVA, (koje možete naručiti preko njihovih oficijalnih sajtova, a možete ih naći i u raznim distributivnim centrima), a kod nas u Srbiji, možete često naići na marku Real Techniques, i oni imaju veliki izbor četkica, imaju stalno neke akcije i popuste. A BOLD METALS COLLECTION set četkica je zaista predivan, četkice nisu jeftine, ali sa ovim setom takodje ne možete da pogrešite nikako.
Još jedan savet bih dala svim damama koje kreću u posao šminkera, ili žele da nauče da šminkaju sebe, bolje kupite neki jeftiniji set, ili kupite odvojeno četkice koje su vam neophodne za rad, vežbajte njima, radite, svakodnevno. A kad budete usavršile koliko toliko vaše umeće, samo vreme će vam to reći, kupite sebi jedan pravi, kvalitetni set četkica i uživajte u njima. Nemojte bezveze kupovati skupe četkice na samom početku vašeg rada, samo da bi se videlo da imate skupi set. To je neki iskreni savet, koji sam i ja poslušala i drago mi je zbog toga..

Drage moje, nadam se da vam se dopao ovaj tekst. Ako imate bilo kakvih pitanja, slobodno pitajte, uvek sam tu da pomognem.
















You Might Also Like

4 коментара

  1. Odličan i koristan post. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post :) Ja takodje imam mali milion cetkica. U svojoj kolekciji takodje imam i kineske cetkice, ali sam za razliku od tebe zadovoljna kvalitetom. Pojedine cetkice koje se mogu naci bas jeftino mozda i nisu tako dobre, doduse ja sam gledala ove setove koji kao malo skuplji i zaista kvalitet je neverovatan! Imam jedan post bas o kineskim cetkicama pa svrati :) Mozda se iznenadis :* Zapraticu te :* #Samokazem

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Tijana, baš mi je drago da si iznela svoje misljenje, pogotovo eto o četkicama koje ti imaš i dopadaju ti se, a ja nešto nisam imala sreće.. Doduše, ja sam neku jeftiniju varijantu uzela, tako da je moguće zbog toga. Baš ću pročitati tu recenziju, hvala na iskrenosti!! Pozdrav i sve najbolje! I naravno, zapratiću i ja tebe! :) :) ;)

      Избриши