DOBITNICE :)

Drage moje, 
Evo zavrsena je jos jedna igra!!!

I da vam kazem iskreno, drago mi je sto se nisu mnogo dama prijavile, jer ja stvarno ne volim ovaj deo, kada treba neku damu da obradujem, a drugu da rastuzim! Ali, ja mislim da sam vam stvarno omogucila da dobijete po nekoj minimalnoj ceni divne proizvode, tako da, one koje su se potrudile i imale srece, dobile su :)

A DOBITNICE OVE AKCIJE SU:






PROIZVOD BR. 1
MAX FACTOR - MIRACLE TOUCH

SVETLANA MOJ SMINKERAJ








PROIZVOD BR. 3
MAYBELLINE SUPER STAY BETTER SKIN

TANJA RISTIVOJEVIC







PROIZVOD BR. 4
MAX FACTOR LIPFINITY

DANCA RISTIC







PROIZVOD BR. 5
LOREAL INDEFECTIBLE 24H

SILVI SRETENOVIC







PROIZVOD BR. 6
LOREAL COLOR RICHE

DRAGICA VUKOMANOVIC







PROIZVOD BR. 7
MAYBELLINE DREAM SAMTIG MATT

JASMINA MINA







PROIZVOD BR. 8
LOREAL PERFECT MATCH

MAJA STOJANOVIC



CESTITAM SVIM DAMAMA, NA OSVOJENIM PROIZVODIMA!!!!

Za proizvod br. 2 se nijedna dama nije opredelila, i bas mi je zao, zato sto je Loreal Nuance Rouge rumenilo predivno!!!! 
Pa eto, ako se neka od dama koje nisam izabrala, ili ako hoce neka nova dama ovo rumenilo, neka se javi :) 


Sto se tice ovih, osvojenih proizvoda, zamolila bih sve dame da mi se jave preko fb -->> Ivana Pejcic

ili moje fb stranice -->> Moja divna sminka/Prodaja, recenzije, saveti

Ostavite mi vase informacije, ime i prezime, br. telefona, adresu, i mesto stanovanja, a ja cu vam uzvratiti porukom :)

Sminku cu slati najverovatnije postom, verovatno sutra vec, tako da cete sve biti obavestene oko cene ptt-a

Nadam se da sam vas makar malo obradovala, i nadam se da cete mi sve javiti utiske, mozete ovde, a mozete i na mojoj stranici :) ;)

* Ako se neka dama opredeli za proizvod br. 2 neka mi ostavi poruku u inbox!






You Might Also Like

4 коментара