AKCIJA!!! AKCIJA!!! AKCIJA!!!

Drage moje dame, 
Eto ja odlucila malo da vas obradujem! I da vas ne bih dugo drzala u neizvesnosti evo o cemu se radi ->>

Kao sto neke od vas znaju, pored svega sto volim i radim, bavim se i prodajom sminke. Pa sam eto odlucila da neku sminku koja mi je ostala (po jedan kom, ili jedna nijansa) da vam poklonim. Vase je samo da platite ptt, preko kurirske sluzbe, ili poste, meni je sve jedno, i nije mi problem, kako god vi odlucite :) Znaci, ja od ovog nemam nikakvu materijalnu korist..
Sto se samih proizvoda tice, koje sam odvojila za ovu igru, za svaki proizvod cu vam posebno napisati da li je otvoren, u kakvom je stanju itd itd, pa zato procitajte sve, i pogledajte same.

* Svi proizvodi su kupljeni u Nemackoj

E jedini uslov koji vi morate ispuniti (pored placanja samo ptt-a), je taj, da morate pozvati vise prijatelja, da se pridruze mom blogu, da me isprate, i u komentaru ispod ovog posta, pored broja slike (proizvoda koji zelite), morate mi napisati koga ste sve dovele kod meme na blogu :) Najsrecnije i one koje su se najvise potrudile, dobice zeljeni proizvod :) :)
(Ako nemate blogger, u komentaru mi ostavite link vaseg fb naloga, ali vasi prijatelji koje cete pozvati da se pridruze ovom blogu moraju imati svoj blogger)

Akcija ce trajati do srede uvece, tj 23.11. do 21h, kada cu u novom postu napisati ko je dobio koji proizvod.
(Znaci od svakog proizvoda imam samo jedan komad, tj, taj sto je na fotografiji)



PROIZVOD BR. 1


MAX FACTOR MIRACLE TOUCH LIQUID ILLUSION FOUNDATION (u nijansi 070 - Natural)

Ja mislim da ne trebam nista reci o ovom puderu, zato sto je ovaj puder dobro svima poznat! Skoro sam ga poklanjala u nagradnoj igri i obradovala jednu damu :)

Sto se tice stanja pudera, samo je otvoren (odlepljena mu je bar kod nalepnica), nije isproban. 






PROIZVOD BR. 2


LOREAL NUANCE ROUGE PUDER-WANGEN-ROUGE - RUMENILO (u nijansi 101)

Divno Loreal rumenilo, u predivnoj nijansi! U pakovanju ima i ogledalo, i malu cetkicu.

Sto se stanja rumenila tice, samo je otvoreno, odlepljena je tracica, nije isprobano.










PROIZVOD BR. 3


MAYBELLINE SUPER STAY BETTER SKIN PUDER-MAKE-UP (u nijansi 030 - Sand)

Divan kameni puder iz kolekcije better skin. Imate i ogledalo kao i sundjercic

Puder je samo otvoren, nije isproban.










PROIZVOD BR. 4


MAX FACTOR LIPFINITY COLOUR + GLOSS (u nijansi 560 - Radiant Red

Uh sta reci o ovom karminu - sjaju!!! Mislim da samo mozete ovde naici na ovakvu priliku :) Divan karmin - sjaj, dobro poznat svim damama. Nanosi se u dva koraka, i spada u dugotrajne karmine.. MA jednostavno DIVNO!

Jedina nijansa koja mi je ostala, ovaj karmin nije ni otvoren, znaci skroz nov.







PROIZVOD BR. 5


LOREAL INDEFECTIBLE 24H MAINTENANCE MAKE UP AND POWDER (u nijansi 160 - Sand Beige)

Jos jedan divan proizvod (koji se ne poklanja hahaha) Salim se :) Eto ima nekog ko i poklanja! Predivan i predobar puder, koji se moze koristiti i kao kompakt puder ali isto tako moze se i nakvasiti tj, namokrite sundjer i puder postaje kremasti. Ma predobar proizvod!!! U pakovanju je i ogledalo i sundjer.

Puder je samo otvoren, nije koriscen.




PROIZVOD BR. 6


LOREAL COLOR RICHE LIPSTICK (u nijansi 630 - Beige A Nu)

Divan Loreal karmin, bas sam pre dva dana pisala recenziju o ovim karminima. Cak imate i ovu nijansu u broslom blogu, pa procitajte, ako niste imale prilike da probate. Nijansa je bez, i ovaj karmin je matt :)

Samo je otvoren, nije koriscen, ni isproban.







PROIZVOD BR. 7


MAYBELLINE DREAM SAMTIG MATT CREME - GEL MAKE -UP (u nijansi 10 - Ivory)

Ovo je divan puder - krema od Maybelline-a. Ja ga nisam koristila, ali citala sam recenzije, pa ako vas interesuje, procitajte i vi neku recenziju. Tesko se nalazi kod nas.

Ja sam htela da koristim ovaj puder, pa sam ga i otvorila (sklonila sam mu zastitnu nalepnicu) i sasvim malo stavila na ruku. Posto sam odmah videla da nijansa nikako nije moja, resila sam da ga poklonim. Znaci samo sam jednom probala (bukvalno je ceo puder, ali eto iskreno vam kazem).







PROIZVOD BR. 8


LOREAL PERFECT MATCH PUDER (u nijansi 5R/5C)

Divan kompakt puder u divnoj nijansi. Ako ne mozete bas da vidite na fotografiji, ova nijansa je bas nekako srednja. Mislim da bi isao uz svako lice. U pakovanju je ogledalo i divan mekan sundjer

Puder je otvoren i ako mozete da vidite na fotografiji, malo mu je poklopac izgreban, ali nije koriscen.





Drage moje dame, nadam se da vam se svidjaju proizvodi! Ja sam bas srecna sto cu ih pokloniti, jer je ovo sve divna sminka! I sve je mnogo, mnoogo skuplje od postarine, tako da, potrudite se, i nesto od ovoga moze pripasti bas vama! Ako se puno dama za isti proizvod odluce, i ako dovedete isti broj prijatelja, ja cu odabrati jednu od vas. Potrebna je i sreca :) 

ZNACI, 8 PROIZVODA, ZA 8 DAMA!!!! PA DA SE IGRAMO!!!!

SRECNO DRAGE MOJE! 





You Might Also Like

20 коментара

  1. Zela bih 3 ili ev. 4. Danijela Vaseva, Biljana Vasev, Danijela Simic, Darija Siljkovic, Dijana Siljkovic, Dijana Spasoje Stoiljkovic, Biljana Matovic ex Jesic, Biljana Vasev, Vesna Maja,Vesna Vasic, Nevena Radojevic, Nevena Jankovic, DraganaDjordjevski, Dragana Momcilovic, Tijana Ilic, Katarina Kaca Boric, Mila Markovic, Marija Ivanovic, Marija Sladjana Stojanovic, Marija Jovanovic, Marija Milovanovic, Marija Stanojevic Dejanovic, Ivanica Iva Milojevic, Radica Momcilovic, AndrijanaGorfi, Verica Velickovic, Snezana Milosevic, Jovana Stefanovic, Mirjana Zdravkovic Vesna Maja

    ОдговориИзбриши
  2. Prijateljice sam dodavala kada sam počela da te pratim pa ne znam da li se to računa?
    A ja bih volela da imam proizvod pod brojem 5 ili 7 ❤

    ОдговориИзбриши
  3. biram br.4,zaigrajte Katarina Kaca Boric,Vesna Vucic,Dusica Kostic,Dragana Kovacevic,Dragana Momcilovic,Seka Jevtic,Marija Mitrovic,Nina Zivkovic,Valentina Tina,Bojana Mudresa,Milica Bogdanovic,Gordana Ilic, Milica Novkovic

    ОдговориИзбриши
  4. Zelela bih proizvod 8 ili 5 Svetlana Stojanovic,Mirjana Zdravkovic,Jelena Mitrovic,Jovana Moraca Stojanovic,Gordana Dimitrijevic ex Bogdanovic,Milica Novkovic,Baki Laki Jovic,Tosic Milena,Aleksandra Saska Djordjevic,Ivica Lidija Mihajlovic,Sladjana Krstic,Danijela Babanovic,Tosic Milena.

    ОдговориИзбриши
  5. Cao, Ivana :)
    Da li bi se racunalo da pozovem prijatelje da lajkuju tvoju stranicu na fejsu?

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan gest od Vas! Sve je prelepo, ali se meni najvise dopada br.5 i broj 6 :)
    Jana Vratonjic, Milica Gavric, Tamara Tasa Ivanovic, Sandra Strugar, Joka Vukomanovic

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Dragice, ja se trudim s vremena na vreme da obradujem poje divne citateljke.. Znam kakva je situacija, i iskreno volim da obradujem druge, jer verovali ili ne, i meni se ta sreca vrati :) Igrajte se i ako me ne pratite na fb stranici (imate desno link i slicicu) pridruzite se, jer stalno ima nagradnih igara :) Pozdrav!

      Избриши
  7. Broj 1 bih volela .Katarina Markus Jakovljevi,Sanja Avramovic, Dragana Radicevic,Maja Matic,Ana Mne

    ОдговориИзбриши
  8. divnoooo,pogotovo za zene poput mene koje mogu samo da sanjaju o ovakvim proizvodima,ja bih volela 5 ili 3 Seka Jevtic,Marija Mitrovic,Ivana Ralic,Radisa Stanojevic,Jasmina Mina.K.DraganaLulaj,Silvi Sretenovic,Snezana Milosevic,Jelica jela farkas Budic,Svetlana Jovanovic,Javo Salkunic <3

    ОдговориИзбриши
  9. Igram se proizvod broj 1 koji je moj apsolutni favorit ili proizvod broj 3. A pozivam Silvi Sretenovic, Tanja-Boban, Tijana Ilic, Jelena Mitrovic, Mirjana Pajkert, Tamara Sibic, Snezana Milosevic, Slavica Milovanovic, Danijela Canovic, Dusica Kostic, Perunika Jovanovic, Marija Nikolic, Danijela Stevovic, Dragana Lulaj, Dusica Zdravkovic, Ivana Ana Stojkovic,Andrijana Petkovic, Jovana Oriflame Kraljevo, Marija Janic, Jasmina Mina K. Jasmina Stevanovic, Jelena Davidovic, Sanja Davidovic, Mirjana Gasic, Slobodanka Stevanovic.

    ОдговориИзбриши
  10. Svaka cast Ivana :) zadovoljstvo mi je da ucestvujem. Pratim te dosta dugo, ovog puta cu da se odlucim za paketic broj 5. Seka Jeftic, Alex Aksentijevic, Jelena Mitrovic, Slavica Milovanovic, Jelena Kokic, Dusica Kostic, Tamara Sibic, Tamara Tara Ristovic, Tatjana Ristivojevic, Vera Dimov, Katerina Pavlovic, Tanja Darijo Jankovic, Aleksandra Vlaisavljevic. Ima ih jos dosta ali ne mogu da ih se setim 😬❤️

    ОдговориИзбриши