L’Oréal Indefectible 24h-matt VS L’Oréal Infaillible Total Cover? Ima li razlike izmedju ova dva pudera??!




Slika 1
Drage moje lepotice, 
Kao što sam obećala na instagramu, ova recenzija neće biti samo o novom L'Oréal Infaillible Total Cover tečnom puderu, već ću se potruditi da vam prenesem svoje mišljenje o svim sličnostima i razlikama novog i već dobro poznatog L'Oréal Indefectible 24h-matt tečnog pudera.


Dame koje mene prate i čitaju moje recenzije, mogle su do sada puno puta da pročitaju da jedan od mojih omiljenih drogerijskih tečnih pudera je sigurno L'Oréal Indefectible 24h-matt. Puno puta sam vam pisala o ovom puderu i zaista od kada sam ga isprobala ne prestajem da ga koristim. Pored njega, volim i klasičan Indefectible 24h, u staklenoj bočici, s tim što mi deff više odgovara matt i zbog same završnice, a i zbog samog osećaja na licu, tj. Indefectible 24h-matt puder zaista ne osećam na svom licu (kao da nemam puder) 
Ukoliko želite, možete pročitati o ovom (Indefectible 24h-matt) ali i ostalim puderima, u recenziji ..svi ti divni puderi...(swatches)

A sada ću vam napisati nešto o novom L'Oréal-ovom puderu, pošto ga kod nas, u Srbiji, još uvek nema i ne možete naći recenzije o njemu.

L'ORÉAL INFAILLIBLE TOTAL COVER TEČNI PUDER

Slika 2
Slika 3
Što se samog pakovanja tiče, veoma je sličan prethodnom puderu, isto nam dolazi u tubi i opet bih vam rekla nemojte izgled da vas vara, puder je od 35ml, iako možda ne izgleda tako. Na poledjini pudera možete videti sličicu sa savetima o nanošenju pudera kao i sve potrebne informacije, sastav, rok trajanja, kao i malu tabelicu koja vam govori da se radi o puderu koji ima jaku moć pokrivanja i čiji finiš je matt.

ŠTA PROIZVODJAČI KAŽU O OVOM PUDERU?

- Puder bez mane, totalno prekrivanje, koje traje i do 24h!
- Bez kompromisa, puder koji će vam pomoći u kamuflaži svih problema na vašem licu i telu: crvenila, akni, hirurških ožiljaka, fleka, čak i tetovaža?!
- 30 % više pigmenta, omogućava vam veću pokrivnu moć uz manje proizvoda
- Završnica mu je matt

MOJE MIŠLJENJE O OVOM PUDERU:

Blago rečeno, MOJ NOVI OMILJENI PUDER DEFF!!!
Ja sam zaista prezadovoljna L'Oréal-ovim puderima, pogotovo Indefectible 24h, Indefectible 24h-matt i evo sada i ovim puderom. Ja nemam problematično lice, nemam crvenilo, nemam ništa od gore navedenog, da bi mi puder služio u svrhe prekrivanja. 

Ono što sam ja zaključila nakon nekoliko korišćenja je sledeće:

- Iako je poput guste kreme kada istisnete tubu (što ćete videti kasnije na fotografijama), mislila sam da ću imati osećaj težine na licu, ali na moje veliko iznenadjenje, puder NE OSEĆAM! Kada dodje u kontakt sa kožom, licem, zaista postaje nekako kremast, lagan, zahvaljujući svojoj formuli
- Nešto što je meni skroz odlično - sasvim malo proizvoda je potrebno da biste celo lice prekrili
- Ja crvenilo hvala bogu nemam, ali sam puder isprobala na licu drugarice koja ima i crvenilo i bubuljice, tako da je istina! Zbogom crvenilo!! Baš što se tiče tetovaža, moram vas razočarati, nije istina
- Nešto što sam takodje primetila je da se puder veoma brzo suši nakon nanošenja, zato bih vas savetovala da ublendate puder što pre. Super se nanosi beauty blender-om, ali i sa ravnom četkicom
- Nemojte preterivati sa količinom pudera, sasvim malo pudera je potrebno da biste celo lice prekrili. Njegova završnica, ili finiš je matt, tako da ukoliko nanesete više pudera dobićete onaj osećaj maske na licu
- Osobe koje imaju suvu kožu ili lice, savetovala bih da pre nanošenja obavezno nanesu prajmer, ili bazu. Meni je u suštini prajmer za lice obavezan u šminkanju i ja prajmer zaista koristim, tako da je meni on obavezan u svakom slučaju
- Što se tiče prekrivenosti koja traje 24h, ja u to zaista ne verujem. Ne za ovaj puder, nego uopšte, za bilo koji puder. Meni je 10h super stajao na licu, bez ikakve potrebe dodavanja i ispravke. A to mi je skroz ok. 

SVE U SVEMU, PUDER JE FENOMENALAN! JA SAM PREZADOVOLJNA! JER OVO JE IPAK DROGERIJSKI PUDER, A DEJSTVO NA LICU IMA POPUT NEKIH MNOGO SKUPLJIH I JAČIH PUDERA. SAM OSEĆAJ NA LICU JE DIVAN! IAKO PO MENI SPADA U JAČE PUDERE, NEVEROVATNO DA IMATE OSEĆAJ DA NOSITE KREMU A NE PUDER NA LICU.
OD MENE ČISTA 10-KA!! BRAVO!

A sada ću vam napisati još par koristih saveta koji će vam pomoći u odabiru ili kupovini. Total Cover i Indefectible 24h-matt osim zajedničkog proizvodjača, imaju par zajedničkih stvari, ali isto tako i razlikuju se.
I namerno sam upotrebila iste nijanse - 13 Beige Rose, da biste videle i same razlike, ali i sličnosti ova dva pudera.

Slika 4
Na svim fotografijama levo je INDEFECTIBLE 24h-matt, a desno TOTAL COVER.

Prva razlika - Zanemarite trenutno što sam vam rekla da su iste nijanse u pitanju (makar po imenu), pogledajte tu očiglednu razliku u samoj gustini. Iako oba pudera spadaju u tečne pudere, razlika je zaista ogromna! I to što su proizvodjači rekli da je manje proizvoda potrebno za totalno prekrivanje je živa istina! Ova količina pudera (slika 4) je i više nego što vam je potrebno da biste našminkale lice.

Slika 5
Kao što vidite na ovoj fotografiji iznad (slka 5), prva razlika je zaista očigledna! I pored toga što sam beauty blender-om nekolko puta prešla preko oba pudera, razlika u samoj teksturi zaista postoji. 

Slika 6
Slika 7
Slika 8
Druga razlika - Takodje veoma primetna, je nijansa! Nemojte ni slučajno kupovati puder na osnovu prethodnog, iako su im isti brojevi, iako i nijanse imaju isti naziv, očigledno da je razlika velika! Ja sam u ovoj recenziji upotrebila Indefectible 24h-matt u nijasi 13 Beige Rose i Total Cover u nijansi 13 Beige Rose. Iskreno ovo ne izgleda kao da je jedna nijansa razlike, već dve, ili tri možda. Iako se radi o puderima koji su za žuti podton, tj. imaju žutu podlogu, Indefectible 24h-matt u ovoj nijansi može da koriste i osobe sa hladnim podton-om, dok Total Cover ide baš za žuti podton, i da se ja pitam izbacila bih u nazivu dodatak Rose. 

Ono što sam vam napisala da sam primetila da se puder brzo suši nakon nanošenja, možete i same videti kada pogledate sliku 5 i 7. Nakon što sam prešla nekoliko puta beauty blender-om preko oba pudera (slika 5), sledeće što sam uradila su swatch-evi ove dve nijanse (slika 7). Eto za ta 2 minuta koliko mi je trebalo da napravim ova 2 swatch-a, puderi preko kojih sam presla blender-om su se već osušili (slika 7, sa leve strane). Zato morate biti brze :)

Slika 9
Još nešto što je ovim puderima zajedničko i što i same možete videti na poslednjoj fotografiji (slika 9), DECKKRAFT ili MOĆ PREKRIVANJA, kod oba pudera je STARK ili SNAŽNA, kao i FINISH ili ZAVRŠNICA, takodje kod oba pudera je MATT ili MATT. 

Za oba pudera proizvodjači savetuju da nanesete po sredini lica, a zatim da blendate ka spolja, dok ne dodjete do samih ivica lica. Mada, znamo da se puder stavlja i na vrat i u suštini svuda gde želimo, da bi se razlika što manje videla. 

E sada, što se tiče moći prekrivanja, ja bih ipak puderu Total Cover dala prednost, tj. mislim da je jači od prethodnog, makar za nekih 30 %.

Slika 10
Što se cene pudera tiče i tu nema razlike. Indefectible 24h-matt je trenutno u marketima (Lilly, DM) 1.281 din (10e), a toliko je i Total Cover (oko 10e) na nekim inostranim sajtovima, pošto ga kod nas još uvek nema. 


SVE U SVEMU - Razlike izmedju ova dva pudera su zaista male, s tim što Total Cover ima jednu veliku prednost koja će pojedinim damama značiti sve, a to je KAMUFLAŽA!
AKO IMATE PROBLEMATIČNO LICE, ILI KOŽU, OVAJ PUDER ĆE BITI PRAVI SPAS ZA VAS.

Ja ću deff i dalje koristiti sva tri pudera (Indefectible 24, Indefectible 24h-matt i Total Cover), jer sam zaista prezadovoljna njima!!!

SVAKA ČAST ZA L'ORÉAL! 
SAMO NAPRED!!!


Ako sam vam makar malo pomogla, drago mi je. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja, slobodno pitajte. I ako vam se svidjala recenzija, podelite je sa prijateljicama ;)

A DO NEKOG SLEDEĆEG PISANJA 



You Might Also Like

0 коментара