Stila Convertible Eye Color - Odlična 3 u 1 olovka!


Drage moje, 
Ovu recenziju sam posvetila jednom odličnom proizvodu Stila kozmetike! Kao što možete videti na fotografiji, radi se o ovoj divnoj 3 u 1 olovci. Puno ime ovog proizvoda je Convertible eye color, dual shadow and liner, ombre and eye liner. Olovka sa jedne strane, na drugoj strani je aplikator kojim možete ublažiti nanetu liniju i u sredini imate senku, takodje sa aplikotorom koji vam može poslužiti i za nanošenje senke i za blend. 




Ja sam uzela ovu olovku u nijansi VIOLET. Iskrena da budem, olovku sam nabavila na nevidjeno, nisam znala kakva je, da li će mi se dopasti. Da sam je već probala ranije, uzela bih sigurno odmah još neku nijansu. Ali sada, kako sam je probala, naručiću sigurno i druge nijanse. Pročitala sam da postoje ukupno 12 nijanse, ali teško da ćete ih danas naći, jer ovaj proizvod je star sigurno nekoliko godina. Viśe ne možete videti ovu olovku na oficijalnom sajtu Stila kozmetike. Zato, ukoliko vam se pruži prilika da nadjete ovaj proizvod kod preprodavaca, iskoristite tu priliku. Ja sam nabavila ovu olovku preko instagram naloga @jovic.mi o kojem sam vam već pisala, tj. na ovom nalogu možete naći samo original šminku. Nego da se vratim ovoj divnoj olovci..




Kao što vidite na fotografijama, senka se nalazi u samoj sredini olovke. Potrebno je odvrteti olovku, i sa jedne strane vam je aplikator, kao što sam vam već rekla, a senka je u samom telu olovke. Super rešenje i na prvi pogled se zaista ne vidi da ima i tog srednjeg dela.



Kao što možete videti na fotografiji iznad, skroz levo je linija naneta olovkom. Ukoliko želite bold efekat, ili efekat smokey eye, predjite aplikatorom preko iscrtane linije par puta i dobićete željeni efekat (linija 2). Naredna šira linija je senka naneta sundjerastim aplikatorom. Senka je sedefasta, u nijansi lila boje. Za razliku od nijanse olovke, koja je izmedju braon i violet (ljubičasto-lila), senka nema braon nijansu u sebi.


Preko ove cik-cak linije sam pola prešla aplikatorom, pa možete da vidite kako to izgleda.

U svakom slučaju, olovka je odlična, pogotovo za brzo šminkanje. Ja se svakog dana šminkam, to već znate. Za mene je ovakva jedna olovka pravi spas, zato što osim pudera, korektora i maskare, obavezno stavljam olovku i volim da je ispeglam. Za dnevni look, sasvim je dovoljno, jer uvek izgledate pristojno, a ne stavljate mnogo šminke. Već sam vam pisala da osobe koje imaju svetle oći, za dnevni look izaberu braon maskaru, umesto crne. Oći će vam izgledati prirodnije. Tako da ja zaista ovaj savet primenjujem, skoro svakog dana. I uz braon maskaru, zaista odlićno idu ovakve nijanse olovke, ili braon nijanse. 

I na poslednjoj fotografiji možete videti kako sam se ja našminkala pomoću ove olovke. Malo sam i senku stavila. Za neku dnevnu varijantu sasvim dovoljno (po meni).


Ocena od mene, čista desetka! Ovako jedan proizvod je zaista potreban svakoj dami, zato što će vam olakšati šminkanje! Ja ću sebi dokupiti sigurno još neku nijansu..

Toliko od mene za ovaj put. Ako imate bilo kakvih pitanja, znate gde me možete kontaktirati... A do nekog sledećeg pisanja...







You Might Also Like

0 коментара