NAGRADNA IGRA na Instragramu!!! - Pravila i uslovi za one koji nemaju Instagram nalog




Drage moje, kao što sam vam i obećala, nagradna igra sa divnim Loreal-ovim poklonima je počela sinoć, posle 00h.
Imale ste prilike već da vidite na mom Instagram profilu o kakvim je nagradama reč, i mogle ste da pročitate uslove učestvovanja. 
Ako niste, pogledajte ovde.


Kako neke dame nemaju Instagram, morala sam ovde da napišem kako će one učestvovati u nagradnoj igri, pošto sam ovog puta svoju stranicu na FB izostavila. 

Zato ću vam reći odmah, dame koje nemaju Instagram nalog, mogu ispod ove recenzije da ostave komentar, sa napomenom da nemaju Instagram nalog. 

Ako već imate bloger, nije važno da li imate svoj blog ili ne, dovoljno je da imate otvoren profil na blogeru, i vaš jedini uslov za učestvovanje biće taj, da dovedete neku prijateljicu koja vas prati ovde, da zaprati i mene i da u komentaru napišete koja je to, ili koje su to prijateljice.

I to je sve!!!

A sada ću vam reći koje poklone će dobiti najsećnija dama!


LOREAL INDEFECTIBLE 24h Tečni puder

- Šta reći o ovom puderu što već ne znate!! Ja misim da je svaka dama do sada makar probala ovaj divan puder! Ako niste, deff imate razloga da učestvujete u nagradnoj igri! Puder je u nijansi 220 Sable Sand, to je inače neka srednja nijansa koja se najviše prodaje i traži!


LOREAL INDEFECTIBLE 24h Halt make-up und puder

- Divan puder koji se ne poklanja :) 
Šalim se naravno! Odličan puder koji možete koristiti i kao kompakt puder, ali ako nakvasite sundjer i predjete preko pudera, on postaje kremaste teksture. Divan puder zaista! U pakovanju imate i mali sundjer, kao i malo četvrtasto ogledalce.
Inače puder je u nijansi 160 Sand Beige


LOREAL SUPERSTAR XFIBER maskara

- Poslednja maskara od Loreal-a, još uvek spada u nove maskare. Ja je još uvek nisam probala, ali deff ću jednu za sebe ostaviti. Maskara za intenzivno nanošenje u dva koraka.
Za ekstremnu dužinu i volumen vaših trepavica.
Za dramatičan efekat veštackih trepavica :)


LOREAL COLOR RICHE paleta ruževa

- Odlična paleta ruževa, koja sadrži šest različitih nijansi karmina, za svaki dan. Sa ovakvom paletom lako možete postići ombre efekat na vasšim usnama! 
Super je takodje što paleta sadrži i ogledalo u samoj veličini palete, i takodje imate i malu četkicu, za nanošenje ruževa :) 
Paleta je u nijansi 01 Nude


Drage moje, ja se nadam da vam se pokloni svidjaju, jer ja znam da bih se ja jako obradovala da dobijem jedan ovakav set! 


Za sve dame koje imaju Instagram profil, kliknite ovde i u tom slučaju ne morate ovde ostavljati nikakve komentare, već direktno učestvujte na mom Instagram nalogu. 


NAGRADNA IGRA TRAJE DO 25-og APRILA, KADA ĆU IZVUĆI SREĆNU DOBITNICU!!! 

P.S. NAGRADNA IGRA OVOG PUTA VAŽI SAMO ZA SRBIJU 





S  R  E  Ć  N  O     S  V  I  M  A ! 

Vaša Ivana 💗











You Might Also Like

9 коментара

  1. Ja sam na I.G napisala da imam nalog I.G ali da ne mogu na tel da ga instaliram,nego samo preko kompa pa tako ne mogu da igram i reps sliku na moj I.G pa cu probati da igram ovako kao da nemam I.G.Hvala Draga Ivana na ovako predivnoj prilici da osvojimo ovaj prevredan poklon.Na fejsu sam Tatjana Ristivojevic a na blogu Tanja Ristivojevic

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tatjana, sve je u redu, obrazložili ste o čemu se radi :) Dobili ste broj na instagramu i srecno i vama! Sve najbolje :)

      Избриши
  2. Nemam instagram nalog,prijavljujem se,nagrade su predivne.
    Mirjana Zdravkovic,Milica Novkovic,Svetlana Crca Stojanovic,Jovana Moraca Stojanovic.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Maja, sve je u redu prijavljeni ste! Vaš broj je 19 :) Sve najbolje :)

      Избриши
    2. Bas lepo sto ste se odlucili na ovaj korak koji je vroma lepo I human pozdravljam vas

      Избриши
  3. Pratim blog i prijavljujem se ovde za nagradnu igru. Tagovaću na fejsbuk objavi prijateljice da zaprate blog.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U redu Jovana, prijavljeni ste za nagradnu igru, vaš broj je 29 :) Srećno u učestvovanju! Pozz

      Избриши
  4. Nemam IG i prijavljujem se za nagradnu igru. Na FB Dejan Natasa Mudresa

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nataša ok, prijaviću vas, ali morate makar onda na fb da dovedete neke prijateljice da mi lajkuju stranicu, pošto vidim da nemate Inst i bloger ne koristite. Moja stranica:
      https://www.facebook.com/sminkaivanaaa/

      Vaš broj je 30 :) Srećno i sve najbolje! Pozdrav!

      Избриши