Moje mono senkice koje koristim u svakodnevnom šminkanju


Drage moje,
Iz razloga sto me stalno neke dame zapitkuju sta ja koristim od sminke, koje senke, da li koristim palete, prof.palete itd evo ja resila jednu recenziju da posvetim svojim mono senkama, koje koristim svakog dana. Tako da se ne cudite sto sam na fotografijama slikala vec koriscene senke, to su sve moje drage senkice 😀


U ovoj recenziji cete videti devet mono senkica koje sam izabrala, a u nekim od sledecih recenzija cu vam predstaviti i moje ostale senke 😜
* Gornje fotografije su bez a donje sa blicem
** Nakon sto vam nabrojim sve senke napisacu vam i sta proizvodjaci govore o njima i ostale bitne stvari

1. Hot Singles NYX HS 38 (stiletto)
* skroz levo
Ovo je matt nijansa boja breskve. Kao sto vidite, skoro je i nemam, zato sto ovu senku zaista koristim bukvalno svakog dana, jer je divna nijansa za kapak, ukoliko ne zelite da vam se senka vidi, a ipak da delujete lepo.


2. Hot Singles NYX HS 21 (sin)
Bez senka sa raznobojnim gliterom. Kao sto mozete (ili ne mozete) videti, ova senka ima i sljokice, ali i da ih nema, ova senkica je bas sjajna. Ako volite da vam sljasti oko 😊 tj da vam se vidi sjaj, divna senka za vas. Ja koristim ovu senku najvise za unutrasnji ugao oka, ispod obrva, mada i za kapak.

3. Prismatic NYX PS 04 (girl talk)
Svetlucava pink senka, tako pise u opisu ove senke, mada po meni ovo nije pink senka, vec neka boja breskve, poput ove prethodne mono senke. Kao i sto sam rekla za prethodnu senku, i ovu senku isto koristim za unutrasnji ugao oka, predeo ispod obrva, ali i nekad za ceo kapak. Razlika izmedju ove i prethodne je prvo sto je ovo prismatic senka (ukoliko niste za njih cule, objasnicu vam posle po cemu su one specificne), a drugo ova senka nema sljokice 😊


4. Aura Divine Eyes 68 (vintage purple)
* skroz levo
Ova vintiz ljubicasta matt senka, je kao sto mozete videti na gornjoj fotografiji u divnoj nijansi. Ovakva senka se moze upotrebiti i za ceo kapak, ili ukoliko koristite tri senke za gornji kapak, ova bi mogla biti u sredini nijansa. O pigmentaciji cu vam pisati nakon sto ih sve nabrojim.

5. Aura Divnine Eyes 69 (purple midnight)
Divna matt nijansa, slicna sledecoj mono senkici, mada ova je bas ljubicasta. Ovakve nijanse su super za smokey eye, mada mozete je koristiti na pregibu kapka ili na spoljasnjem uglu oka,kao tamniju senku. I za deo ispod donjih trepavica, naravno sve zavisi koju tehniku sminkanja zelite.

6. Nude Matte NYX NMS 15 (skinny dip)
Za ovu mono senku pise da je ljubicasta, ali kada se uporedi da prethodnom, ova matt senka mi nije bas cisto ljibicasta. Od mojih tamnijih mono senkica, ovu zaista najvise koristim, sto se moze i primetiti 😀 Sto se tice predela gde mozete naneti ovu senku, isto vazi kao i za prethodnu. Ceo kapak, tj za smokey eye, na pregibu kapka ili na spoljasnjem uglu oka, kao i ispod donjih trepavica.


7. Nude Matte NYX NMS 19 (haywire)
* skroz levo
Tamna braon siva je opis ove matt senke. Pa i ja bih tako opisala ovu nijansu. Zaista je cudna nijansa, niti je braon niti siva, bas je nekako izmedju te dve nijanse. Meni je veoma interesantna ova senka, cesto je koristim kada zelim da postignem bold efekat, tj preko ajlajnera nanesem ovu senku i cetkicom ublendam i dobijem zeljeni efekat. Naravno moze se koristiti i za sve gore navedene predele kapka.

8. Hot Singles NYX HS 48 (dare)
Svetlucava petrolej zelena, je ova mono senkica u sredini. Zaista ima sitne svetlucave cestice, mada, skoro da se i ne vide. Divna je nijansa ove senke, meni savrseno ide uz boju ociju, i volim da je kombinujem sa svim ljubicastim senkama, zato sam je i sada stavila uz ove dve prelepe nijanse. Sto se ove senke tice, nemam pravila, gde je nanosim. Po nekad je nanesem poput olovke, ili ajlajnera, ali takodje, cesto je nanesem preko zelene olovke, upeglam i dobijem bold efekat. 

9. Prismatic NYX PS 02 (punk heart)
Tamna nijansa sljive, sa ljubicastim odsjajem 😀 tako kaze opis! Svaka im cast, ni ja ne bih drugacije opisala ovu nijansu. A pogotovo za ovu moju mono senku, koja mi je pala i sve se razdvojila, sva sreca pa je bila zatvorena. Ovo mi je deff omiljena senka, tj. prismatic senke su mi stvarno favoriti, ali kao sto sam rekla, recicu vam i zasto kasnije. Odlicna je za pregib kapka, odlicna je za peglanje, divna je i za smokey eye, a posebno mi se ova nijansa nekako svidja.



* kako sam ih nabrojala, po tom redu su i na ostalim slikama
** ispod senkica sam nanela bazu tj. prajmer za senku

Posto sam zavrsila sa nabrajanjem, sada cu vam nesto malo vise reci o ovim senkama, ukoliko se niste sretali sa njima jos uvek.

Sta kazu proizvodjaci za ove senke:

* HOT SINGLES NYX senke (br. 1,2 i 8), imaju izuzetno pigmentisanu formulu i razlicite finise, koji zadovoljavaju svaki ukus. Pruzaju mogucnost kreiranja mat, svetlucavih i sedefastig izgleda, u preko 80 (😆) raskosnih nijansi za svaku priliku.
Savet: Naneti bazu za senku na kapke. Naneti zeljenu nijansu pomocu cetkice i ublendovati.
Kolicina: 1,5g
CENA: 468 din

* PRISMATIC NYX senke (br. 3 i 9), vode sve ljubitelje perfektno nasminkanih ociju u svet kaleidoskopa boja. Mogu se koristiti individualno, ili medjusobno kombinovati za glamurozan i neodoljiv izgled. Ove metalik nijanse pogledu pruzaju dimenzionalnost, uz visoku pigmentisanost i jednostavno nanosenje.
Savet: Cetkicom utapkati senku na kapak, za intenzivan metalik efekat.
Kolicina: 1,24g
CENA: 690 din

* NUDE MATTE NYX senke (br. 6 i 7), svilenkaste teksture naglasavaju izgled ociju, jednostavno se nanose i cine kozu glatkom i mekom. Lagana struktura dugo je postojana na ocima, a paleta nijansi omogucava kreiranje zeljenog izgleda.
Savet: Naneti svetliju nijansu na ceo kapak. Drugu, tamniju nijansu naneti na pregib kapka i na spoljasnji ugao oka. Zavrsiti ispod obrva svetlijom nijansom, kako bi se naglasio izgled oka. Za dugotrajnost i postojanost senke za oci preporucuje se koriscenje baze za senku za oci.
Koilicina: 1,5g
CENA: 495 din

* AURA DIVINE EYES senke (br. 4 i 5), visoko pigmentovane sa barsunastom teksturom koja omogucava laku aplikaciju, savrseno blendanje i long-lasting efekat. 
Kolicina: 3g
CENA: 323 din

Kao sto ste videle, naisplativija senka ispada Aura Divine deff, a da li je i najbolja?? Ajmo malo o pravom stanju (iz mog ugla) o ovim divnim senkicama!


Kakvo je moje misljenje i utisci o ovim senkama:

Na fotografiji mozete videti sve senke po redu, kako sam i pisala o njima. Iako se naslabije vide ovako prve tri senke, Hot Singles i Prismatic NYX, su zaista jako pigmentovane. Sto se pigmentacije tice, Aura Divine Eyes senke, iskreno ne mogu da se uporede sa prethonim. Ako sam za ove prve tri dva puta presla preko ruke cetkicom, sa ove dve senke (aurine) sam sigurno presla pet do sest puta. Znaci, Aura senke su duplo manje pigmentovane od Hot Singles i Prismatic senki. Ostale su jos Nude Matt NYX (6 i 7 senka), za koje takodje mogu da kazem da su super pigmentovane, i nije potrebno puno puta prelaziti cetkicom, pogotovo ako imate i bazu za senku. 
Sto se kolicine senki tice, videle ste! Za 323 din imate mono senku od 3g (Aura), a Nud Matt i Hot Singles su od 1,5g i kostaju izmedju 450 i 500 din. Kao najskuplje dodju Prismatic NYX senke, koje imaju 1,24g a kostaju 690 din. Wow! Sada biste rekle, za tako malu senku dati skoro 700 din?! Pa da, i ja bih mozda, da ne znam o kakvim senkama je rec! E dosao je red da vam nesto napisem o ovim Prismatic senkama. Ja ih OBOZAVAM!!! Nekada je bilo samo 12 metalik nijansi ovih senkica, a danas ima 23! I to kakvih nijansi! Ostavicu vam na kraju linkove, pa cete moci same da pogledate. Sve su to divne metalik nijanse, mada moram vam reci da se malo slike iz online prodavnice ne slazu sa pravim izgledom senke. Eto ova moja PS 02 (poslednja senka), je na sajtu totalno drugacija boja nego ovde kod mene, a i ova druga Prismatic senka koju imam PS 04 (treca senka), na sajtu izgleda totano drugacije. Znaci, ako hocete Prismatic senke da kupite, mislim da bi vam najpametnije bilo da uzivo pogledate, da se mozda ne biste razocarale ne prvi pogled. Medjutim, kada se senke nanesu, one dobiju taj neki odsjaj kao sto izgledaju na sajtu, pa su mozda isli tom politikom. Ne znam! Ove senke su cudo! Ne znam zasto nisu vise hvaljene, ja bih im dala 10-ku!! I upravo se spremam da kupim jos neku nijansu od ovih novih. Sto se ovih senkica tice, dovoljno je dodirnuti cetkicom senku, naneti na kapak, i onda mozete blendovati i blendovati i do besvesti blendovati samo sa tom jednom nanetom senkom. Mislim da ce mi ove dve senke trajati mnogo dugo jos, a imam ih vec par meseci, nikako da se istrose. Pogotovo ova tamna nijansa. Pa to je prosto cudo koliko vi mozete samo od jednog nanosenja cetkicom da postignete. Verovatno su zato i skupe, ali iskreno NAJVISE SE ISPLATE! Pogotovo ako volite taj metalik sjaj, onda ste jos na pravom dobitku! Za ove senke stvarno ne morate biti nikakav strucnjak! Senka ce da radi sve sto vi zelite. Tako se lako peglaju, tako se lako blendaju, ma to nije normalno! Ako mi ne verujete, odite do prve radnje i probajte same, i videcete da sam samo istinu govorila, i da sam sa razlogom ovoliko odusevljena!

Kada sam vec spomenula radnje, gde mozete kupiti ove senke -->>

U svim prodavnicama Alexandar Cosmetics-a mozete kupiti NYX senke. 

Za online kupovinu NYX proizvoda (morate se prijaviti da bi vam izasle cene proizvoda) --> Alexandar Cosmetics online

Kompletan izbor PRISMATIC NYX senkica --> Prismatic senke (PS)

Kompletan izbor HOT SINGLES senkica --> Hot Singles senke (HS)

Kompletan izbor NUDE MATT senkica --> Nude Matt senke (NMS)

Kompletan izbor AURA DIVINE EYES senkica --> Aura Divine Eyes senke

Za online kupovinu AURA DIVINE EYES senkica --> Aura shop online

Eto tako drage moje lepotice, ja se potrudila da vam sto vise priblizim senkice koje ja volim da koristim za svakodnevni make up look. Kao sto sam vam rekla, u nekoj od sledecih recenzija, pokazacu vam jos neke senkice koje volim (trobojne) i one, malo vece palete.

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja, ili zelja, znate gde me mozete naci, slobodno, pitajte sve sto vas interesuje! Ukoliko zelite da vidite i kako ove senke izgledaju kada se nasminkam sa njima (na mom kapku), ostavite poruku ispod ove recenzije 😀 


A DO TADA, ILI NEKE NAREDNE RECENZIJE.......
















You Might Also Like

0 коментара