INSIGHT Šamponi


Drage moje dame, 
Eto ja vec dugo zelim da objavim ovaj tekst, i da prenesem svoju srecu i radost sa vama, i evo konacno sam odlucila da to i uradim! Ova recenzija je posvecena ovim divnim preparatima za kosu, i divnoj kozmetici INSIGHT.

U recenziji mozete videti fotografije sampona i maske za kosu (za ostecenu kosu), ali cu vam takodje pisati i o ostalim proizvodima koje mozete naci iz ove kozmetike.

Kako sam ja cula o samponima INSIGHT?
Sasvim slucajno, jednom prilikom kod svoje frizerke sam morala sama oprati kosu, i ona mi objasni sta da stavim, kako to vec ide..znate i same. I kao sto i uvek biva (bar u mom slucaju), kada mi frizerka zavrsi sa pranjem, ja se pitam koje mi je preparate stavila, kako mi bude tako lepa kosa, nakon pranja, a ja kuci kad operem nikada nije tako.. E sada sam imala prilike da vidim sa kojim samponom sam oprala kosu, i naravno, odmah nakon toga sam je pitala nesto vise o ovim samponima (a iskreno verovala sam joj, jer godinama je frizerka, i imala je i svoj salon). Ona meni u kratkim crtama objasni, isprica da od kada je njih probala da prosto druge sampone ne zeli, jer je prezadovoljna, rekla mi je gde ih mogu naci, po kojoj ceni, i da resavaju svakakve probleme, tj ima nekoliko razlicitih vrsta ovog sampona.

Trenutno INSIGHT sampon koji ja koristim je ljubicaste boje, inace sampon je za ostecenu kosu (DAMAGED HAIR), i prvi put koristim ljubicasti, zato sto sam dosta ekperimentisala sa svojom kosom u poslednje vreme, pa sam cisto htela malo da je osvezim!

A STA KAZU PROIZVODJACI ZA OVAJ SAMPON:

Sampon koji rekonstruise i dubinski hrani ostecenu kosu. Obogacen ekstraktom psenicnih klica, maslinovim puterom, uljem argana, uljem pirincanih mekinja i fitokomleksima.
Ne sadrzi SLS, mineralna ulja, parabene, silikone, vestacke boje i mirise koji mogu izazvati alergijsku reakciju.
Upotreba:
Naneti na mokru kosu i ravnomerno utrljati. Temeljno isprati.



Sto se maske tice, takodje sam uzela masku za ostecenu kosu.
Upotreba:
Naneti na mokru kosu i ravnomerno utrljati. Sacekati 5-10 min i temeljno isprati.


Medjutim INSIHGT kozmetika se bavi raznim problemima i resava razne bolesti nase kose. Ja sam koristila i plavi i narandzasti sampon, ali da bi ste bolje razumele, ja cu vam sada napisati koje sve vrste sampona imate, u kojim pakovanjima mozete naci, i koje su cene ovih sampona -->>




INSIGHT SAMPONI, BALZAMI I MASKE ZA KOSU:

  • INSIGHT DRY HAIR - HRANLJIVI SAMPON ZA SUVU KOSU (ZUTI) od 1000ml (708 din), BALZAM ZA SUVU KOSU od 1000ml (744 din) i MASKA ZA SUVU KOSU od 500ml (660 din)
  • INSIGHT ANTIOXIDANT - HRANLJIVI SAMPON ZA OBNAVLJANJE KOSE (TAMNO ZUTI) od 1000ml (708 din), BALZAM ZA OBNAVLJANJE KOSE SA ANTIOKSIDANTIMA od 1000ml (744 din) i MASKA ZA OBNAVLJANJE KOSE SA ANTIOKSIDANTIMA od 500ml (660 din)
  • INSIGHT DAILY USE - SAMPON ZA CESTO PRANJE KOSE (PLAVI) od 1000ml (708 din), BALZAM ZA CESTU UPOTREBU od 1000ml (744 din) i MASKA ZA REVITALIZACIJU KOSE od 500ml (660 din)
  • INSIGHT ANTI-FRIZZ - HIDRATANTNI SAMPON ZA KONTROLU STATICKOG ELEKTRICITETA (ZELENKASTO-ZUTI) od 1000ml (708 din), BALZAM PROTIV STATICKOG ELEKTRICITETA od 1000 ml (744 din) i MASKA PROTIV STATICKOG ELEKTRICITETA od 500ml (660 din)
  • INSIGHT DAMAGED HAIR - SAMPON ZA OPORAVAK OSTECENE KOSE (LJUBICASTI) od 1000ml (708 din), BALZAM ZA OSTECENU KOSU od 1000ml (744 din) i MASKA ZA OSTECENU KOSU od 500ml (660 din)
  • INSIGHT COLORED HAIR - SAMPON ZA FARBANU KOSU (NARANDZASTI) od 1000ml (708 din), BALZAM ZA FARBANU KOSU od 1000ml (744 din) i MASKA ZA FARBANU KOSU od 500ml (660 din)
  • INSIGHT ANTI-DANDRUFF - SAMPON PROTIV PERUTI (SVETLO PLAVI) od 1000ml (816 din), TRETMAN PROTIV PERUTI od 100ml (1044 din)
  • INSIGHT LOSS CONTROL - SAMPON PROTIV OPADANJA KOSE (SVETLO ZELENI) od 1000ml (816 din)
  • INSIGHT STYLING - KRISTALI ZA KOSU (ZELENI) od 100ml (1188 din), GEL ZA OBLIKOVANJE KOSE od 500ml (828 din), GEL ZA OBLIKOVANJE KOSE EXTRA JAK od 500ml (912 din), OIL NON OIL ULJE ZA KOSU od 250ml (912 din), VOSAK ZA OBLIKOVANJE KOSE od 150ml (1032 din), TRETMAN ZA OPORAVAK KOSE od 50ml (804 din), EKO SPREJ ZA KOSU od 250ml (873 din), MODELIRAJUCA PASTA ZA KOSU od 90ml (657 din), MODELIRAJUCI VOSAK ZA KOSU od 90ml (657 din) i KREMA ZA OBLIKOVANJE KOSE od 150ml (880 din)
  • INSIGHT REBALANCING - SAMPON ZA REGULACIJU SEBUMA (INDIGO PLAVI) od 1000ml (816 din)
  • INSIGHT POST CHEMISTRY - SAMPON POSLE FARBANJA (CRNI) od 1000ml (708 din), MASKA POSLE FARBANJA od 500ml (660 din)
* Sve ove proizvode imate i u manjim pakovanjima



Kao sto sam vam vec napisala, ja sam trenutno kupila ljubicasti sampon (od 500ml) i masku (od 250ml), koji su za oporavak ostecene kose, i odmah nakon prvog pranja, izasla sam sva happy iz kupatila, jer mi je kosa prosto leprsala, ali bukvalno!!! Ja imam problem i sa masnim temenom kose, inace kosa mi je tanka i ravna, ali i tretirana. Ranije, dok nisam mnogo eksperimentisala sa kosom (dok nisam menjala boje farbe), koristila sam narandzasti sampon, bas za farbanu kosu, a preko leta obavezno koristim plavi, za cesto pranje kose. Pre nekih sedam, osam meseci sam kupila i kristale za kosu, platila sam nesto malo iznad hiljadu dinara pakovanje od 100ml, ali ako mi verujete ni trecinu jos nisam potrosila. Kristale stavljam nakon svakog pranja, 3-4 kapi sipam na dlan, protrljam i prodjem kroz celu kosu (ne idem bas do temena), i to je sasvim dovoljno, jer su kristali veoma gusta i masna tecnost, a tako pomazu i za rascesljavanje kose, i daju vasoj kosi neverovatan sjaj, pogotovo ako redovno sisate kosu. Ja razumem, bude mnogo para kada se kupi i sampon i balzam i maska i jos kapi, ali nikad se ne pokajem nakon kupovine, uostalom imate i manja pakovanja, a i ne morate odmah da kupujete i balzam i masku, eto kao ja sada. A razlika izmedju pranja obicnim samponima i ovim je OGROMNA! 
Kada sam prvi put kupila ovaj sampon, i probala ga kuci, stvarno sam imala osecaj da sam izasla iz frizerskog salona! Ma moje zadovoljstvo nije moglo nikako da prodje nezapazeno. Svima, koji nisu culi za ove sampone, sam pricala, cak sam i postala dosadna. Zelela sam da sve moje prijateljice budu zadovoljne svojom kosom, kao sto sam ja bila, nakon vec prvog pranja kose. I od tada, evo ima godinu ipo dana kako koristim samo ovu kozmetiku za kosu, i dalje sam prezadovoljna! 
Ja verujem da ima boljih sampona, koje ja nisam probala, ali i dosta skupljih. Meni pakovanje od 1l, koje platim malo vise od 700 din, traje preko 2 meseca, a balzam od 1l i masku od 500ml koristim po principu, jednom stavim sampon, balzam i masku, pa drugi put samo sampon i balzam, pa treci samo sampon i masku i tako u krug.. U svakom slucaju, meni se i vise nego isplati, i svima bih preporucila, makar da probaju, ako nisu do sada!

Eto drage moje, ovaj tekst zavrsavam i samo cu vam reci jos gde mozete naci ove sampone. U svim radnjama ALEXANDAR COSMETICS-a, a danas ih makar ima u svim gradovima.

Za online kupovinu, slobodno idite na sl. link -> -> ->
INSIGHT Kozmetika za negu kose

Da biste videli cene, morate se registrovati na sajtu ALEXANDAR COSMETICS-a, na sl.linku -> -> -> 
ALEXANDAR COSMETICS

UKOLIKO STE I VI DRAGE MOJE LJUBITELJI INSIGHT KOZMETIKE ZA KOSU, PODELITE SAMNOM VASE UTISKE I MISLJENJE 



                        ......I NARAVNO, 






You Might Also Like

2 коментара

  1. Vise nego odlična recenzija, dobpadaju mi se proizvodi samo sam u dilemi, koji pre da kupim; jer mi svi izgledaju odlično. Iskreno, nisam ranije čula za ovu kozmetiku ali mi izgleda jako zanimljivo. Svakako će se naći na mojoj listi za kupovinu. Očekujem više tvojih postova, jer odlično ih pišeš. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Seko 😁
      Od tebe mi je sve drago da čujem. A što se šampona tiče bukvalno je fazon lepršava kosa 😉 Znaci nećeš da pogresis, ako nemaš neki veći problem osim masnog temena što si mi jednom prilikom rekla, možda da uzmeš za obnavljanje kose.. Taj je kao nešto najklasicniji mislim da ga najviše uzimaju.. A stvarno se isplati! Još ako sama peres (ja imam tu srecu), prosto zaboraviš kad so kupila. Mislim na ovo najveće pakovanje koje je i nqjisplativije. Inace imaš i male od 100ml 😀😁
      Hvala na kom 😗

      Избриши