L'Oréal Paris Color Riche karmini




Drage moje dame,
Ovi divni karmini nisu nikakav novitet, kao sto i same znate, ali ja se svakim danom odusevljavam njima. Kod nas su dostupne 14 razlicite nijanse, u inostranstvu i preko 40. Ja sam imala u svojoj kolekciji oko 10-ak ovih karmina, ali ostala su mi 4, i dok ih ne istrosim skroz, resila sam da napisem ovu recenziju :)


---> STA KAZU PROIZVODJACI O OVOM PROIZVODU:


Hranjivi, zaštitni ruž za usne za intenzivniju boju s vitaminom E i omega 3 masnim kiselinama.

Bogatstvo nege: Color Riche sadrži jedinstvenu kombinaciju sastojaka omega 3 i vitamina E koji sprečava isušivanje usana i vraća im njihovu zaštitnu funkciju. Vaše usne su dubinski hidrirane, glatke, mekane i trajno zaštićene.

Laboratorije L’Oréal odabrale su najčistije i najfinije pigmente boje za bolje raspršivanje boje. Na savršeno hidriranim usnama, boje nikada nisu bile toliko intenzivne i izražajne. Daju vašim usnama prefinjeni sjaj koji traje ceo dan, bez razlivanja i izbleđivanja.



Preuzeto sa stranice: -> -> -> Loreal Paris



---> MOJI UTISCI O OVIM KARMINIMA:


Ja zaista obozavam ove karmine!!! Sve mi se svidja sto se njih tice. Osecaj na usnama koji imam nakon sto nanesem karmin je prosto divan! Nemate osecaj da imate karmin na usnama, veoma je lagan, i bukvalno vam nije potrebna nikakva strucnost za nanosenje. Puno puta sam karmine nanosila bez olovke, iz razloga sto su nijanse (bar ove kod nas) bas nekako za dnevnu varijantu. Miris je blag, mene podseca na miris nekadasnjih karmina, tj. karmina koje je moja mama nosila u svojoj torbi. Taj miris je standardan za sve L'Oréal-ove karmine.

---> Nijanse o kojima cu vam ja pisati su:


➛ 226 - Rose Glace
➛ 235 - Nude
➛ 256 - Blush Fever
➛ 630 - Beige A Nu





Kao sto mozete videti na ovih fotografijama, (jedna je bez, a druga sa blicem), sve cetri nijanse mogu se nositi preko dana, uz svakidasnju garderobu. To je kod mene jos jedan plus ovim karminima. Sve nijanse koje su dostupne u nasim drogerijama su slicnih nota. Ili su sjajne ili matt nijanse. Skroz gore, tj prva nijansa je 226 Rose Glace, od ova cetri karmina, ova nijansa je najsjajnija, ne znam da li vi mozete to videti na fotografijama, ali kada sam ove karmine isprobala na papiru, sve mi je odmah bilo jasno :) Dakle, veoma interesantna nijansa, izmedju bez i roze. Super je ako volite sjajeve, zato sto vam preko ovog karmina deff ne treba nikakav sjaj! Sledeca, druga nijansa po redu je 235 Nude, kao sto i sam naziv govori, ovaj ruz je deff u nekoj natural, ili bez nijansi. Iako vam mozda na fotografiji deluje da ima sjaja, i ako ga ima, veoma je blag, ali isto tako ovo nije matt nijansa. Sta reci drugo o ovoj nijansi, mnoge dame samo koriste ovakve nude nijanse tokom celog zivota, i ja nemam nista protiv toga :) Treca nijansa po redu je 256 Blush Fever, po meni, od ove cetri nijanse, najlepsa. Veoma interesantna nijansa, sa sjajem. Ne kao prva nijansa, tj ruz 226, ali i ovaj ruz ima sjaj. Ja sam ovaj karmin koristila za dnevni make up look. Super mi je ovaj karmin, iz razloga sto sam njega bez olovke nanosila, i bez sjaja preko, najlaksa i najbrza varijanta, ako nemate mnogo vremena za sminkanje. I poslednji ruz je 630 Beige A Nu, ovu nijansu su deff najvise trazile i kupovale dame, dok sam imala ove karmine u prodaji. Klasicna nude nijansa. Ovo je klasican bez karmin, i jedini je skroz matt od ova cetri karmina.



Na ovoj fotografiji, mozete videti sve cetri nijanse, nakon jednog brisanja papirom. Kao sto se i vidi, poslednji ruz (630) deff ima najvecu pigmentaciju, mada i treci po redu (256) je tu negde. Prvi (226) i drugi (235) karmin, su malo slabije pigmentacije. 



U nekim recenzijama sam citala da ovi ruzevi traju i do 12h, ali da budem iskrena, kod mene nikada nisu toliko trajali. I sa fiksatorom preko, potrebno ih je pojacavati s vremena na vreme, jer ovo ipak nisu dugotrajni karmini. 



Sto se samog kvaliteta tice, L'Oréal je i sa ovim karminima dokazao zasto se nalazi u rangu najboljih drogerijskih proizvodjaca. Moj utisak o njima je zaista divan! Najvise mi se dopada to sto se ne moraju precizno nanositi. Odlican je osecaj na usnama, i zaista je prijatnog mirisa. O pakovanju necu ni da govorim! Pored toga sto izgleda zaista bogato, zbog zlatne boje, svidja mi se i to sto ne postoji mogucnost da se sam otvori, zato sto ima bas jak poklopac, tj mora se malo jace pritisnuti da bi se zatvorio.

Ove divne karmine, mozete naci u Lilly-ju, trenutno su 1.234 dinara.





Na kraju, moj utisak je divan! Izmedju ove cetri nijanse, moja omiljena je deff 256 Blush Fever, ako vi imate omiljenu nijansu ovog karmina, volela bih da podelite to samnom.


......... I NARAVNO,





You Might Also Like

4 коментара

  1. Imam ovaj karmin u Nude nijansi i obožavam ga. Tako je lagan i hidrantan, prelep na usnama a jedina mana mu je trajnost. Meni to nikada ne predstavlja problem i nijansa je takva da se može u hodu popraviti. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš tako! Lepo si to rekla draga Lidija! I ja delim sa tobom mišljenje što se tiče toga da se srvarno mogu u hodu nanositi. Hvalaa na komentaru

      Избриши