..svi ti divni puderi...(swatches)






Drage moje dame, kao sto vec i 
same znate, ja ne umem da sakrijem odusevljenje kada mi se neki proizvod svidja! Prosto, umem da budem i jako detaljna, i opsirna, kada pisem o nekom proizvodu, koji je u meni izazvao divljenje. 
Pa shodno tome, skoro sam vam pisala o cuvenom Loreal Indefectible 24h, i mom odusevljenju, zato sam ga ovog puta izbacila iz recenzije. A i mislim da ste ga vec sve isprobale do sada, i znate kakav je.. I ove ostale pudere, koje sam ubacila u ovaj post, ne sumnjam da vec sve znate, ali namerno sam isprobala ova cetri, i spojila, da bih mogla da ih uporedim, i pomognem vam malo oko odabira..

Pa da pocnem polako 😀  Znaci, cetri pudera o kojima cu vam pisati su:


-> Loreal Indefectible 24h Matt
-> Max Factor Skin Luminizer
-> Max Factor Miracle Match
-> Loreal Perfect Match (ili True Match)



*Ovim redom kako sam ih navela, tako su i na svim fotografijama



* Na fotografijama su sva cetri pudera, pocev od Loreal Indefectible 24h Matt (s leva na desno)

⇰ Loreal Indefectible 24h Matt:


Nijansa koju sam izabrala je 20 Sand. Inace, sto se ovog pudera tice, kao sto sam imala prilike pisati vec, sto se nijansa tice, ima razlike za koje trziste je pravljen puder. Posto je moja sva sminka iz Nemacke, tamo postoje na zalost samo 4 nijanse, dok za Americko trziste ovaj puder ima 12 razlicitih nijansi. Ali dobro, sta je tu je, nijansa koju sam ja odabrala je, kao sto sam vec napisala 20 Sand i meni bas odgovara! Sam puder je savrsen za masniju kozu, tj lice. Ali, mogu ga slobodno koristiti i osobe sa normalnom kozom, cak i suvom. Sto se samog pakovanja tice, nemojte da vas izgled pudera prevari (zato sto je u tubi). Neverovatno, ali ovaj puder ima 35ml, dok klasican Loreal Indefectible 24h ima 30ml. Znaci, samo izgleda da ima manje, a u sustini ima vise kolicinski nego puder u staklenoj bocici. Nego, sve je to manje bitno, najbitnije je da je ovaj puder ostavio na mene odlican utisak!!! Ja puder nanosim svaki dan, cele godine, zato mi je veoma vazno da puder ne predstavlja opterecenje mom licu. Kada govorimo o ovim, drogerijskim puderima, da nisu oni za profesionalno sminkanje, sto bi ja rekla, puderi za svaki dan, veoma je vazno da vam nisu teski. Meni je to veoma bitno, posto se sminkam svaki dan, i eto ovaj puder, iako mu je moc prekrivanja odlicna, nemate osecaj da ga imate. Sto se gustine tice, ja bih rekla da je negde izmedju (ova 4 pudera), nije gust, ali nije ni tecan, bas kako treba. Dovoljno je sasvim malo, da biste ga lepo naneli na celo lice. Ja sam ga nanosila i beauty blenderom i cetkom. U sustini, sve zavisi od lica, kakvo vam je. Ne oksidira u toku dana, i sto je bitno, ne skida se! Nije potrebno nanositi ga iznova, ukoliko ga nanesete ujutru, i odete na posao, izdrazace vam celu smenu, to je sigurno! Vase lice ce tokom celog dana izgledati odlicno, ujednaceno i matirano! Puder je zaista odlican, deff moj favorit!! Sto se cene tice, mislim da je trenutno oko 1300 din, na nekim snizenjima. A evo vam i link-a moje stranice, gde ga mozete naci po povoljnoj ceni 👍


⇰ Max Factor Skin Luminizer:


Sto se drugog pudera tice, kao sto mozete na fotografiji da vidite, to je Skin Luminizer. Nijansa koju sam ja otvorila je 60 Sand. Iako je po imenu nijansa ista kao prethodni, kao sto mozete videti na slikama, ove dve nijanse se zaista razlikuju. U odnosu na prethodni puder, ovaj dodje zaista, jako topliji, tj nijansa je nekako zuckasta, sto se odlicno uklapa damama koje imaju zuti podton, tj topliji. Sama gustina pudera, sto mozete videti na poslednjoj fotografiji, deff zauzima prvo mesto, odnosno, ovaj puder je najgusci (od ova cetri pudera). U sustini, kada ga nanosite beauty blenderom, i ne primecuje se ta gustina. Za ovaj puder proizvodjaci kazu da sadrzi pigmente koji reflektuju svetlost i pruzaju predivan sjaj. Ja iskreno nisam to primetila, ali dame kada mi traze ovaj puder, a ne mogu da se sete kako se zove, kazu mi, onaj Max Factor puder sa svetlucavim cesticama 😀 E sad, da li su to procitale ili stvarno tako izgleda na njihovom licu, ne znam. Jedini puder koji sam ja koristila, i koji zaista ima takvu moc, i tako izgleda na mom licu (svetlucavo) jeste Artdec-ov High Performance Lifting puder. Sto se tice Skin Luminizer-a jos jedna stvar, oko koje se manje vise ne slazem, je ta, sto kazu da je ovo pravi letnji puder.. Meni nekako nije. Meni su letnji puderi laganiji, i tecniji, ali dobro. Moc prekrivanja mu je srednja. Ukoliko imate suvu kozu, morate je obavezno hidrirati pre nanosenja ovog pudera. Ukoliko imate mesovitu ili masnu kozu, i navikle ste na pudere koji imaju jaku moc prekrivanja verovatno vam nece odgovarati ovaj puder. Mada, moram biti iskrena, dame koje su koristile vec ovaj puder, pre ce se opet opredeliti za isti, nego probati neki novi. Samo pakovanje, tj kolicina pudera je 30ml, i ovaj puder izgleda dosta manji od klasicnih, ali po tezini, ispada isti kao i svi puderi u staklenim bocicama. Cena ovog pudera ide i do 1800 din, ali trenutno su snizenja, pa je i on koliko znam, oko 1300 din.


⇰ Max Factor Miracle Match:


Treci po redu puder, kao sto i same vidite je Max Factor Miracle Match, a nijansa koju sam ja odabrala je 55 Beige. I ja bih odmah najavila i naredni puder a to je:

⇰ Loreal Perfect Match: (u nijansi 3.D/3.W Beige Dore)


Zasto sam ovako najavila dva poslednja pudera? Pa eto, da se ne bih ponavljala (naravno, moje misljenje). U sistini, nema neke velike razlike izmedju ova dva pudera, osim naravno nijanse, i ako mozete primetiti po fotografijama, u gustini. Miracle Match je po gustini slican prvom puderu, dok Perfect Match je od svih ovih pudera, najtecniji. I jedan i drugi puder su po mom misljenju, pravi letnji puderi. Na mom licu ostavljaju takav utisak. Nemam osecaj opterecenja, veoma lagani, ali i trajni. U pocetku sam mislila, posebno za Perfect Match, da nece izdrzati sigurno, ceo dan (ja kad kazem ceo dan, mislim na period od 8-10h), ali i jedan i drugi su se pokazali odlicno!! Oba pudera odlicno ujednacavaju ten, i jedan i drugi sadrze pigmente koji se prilagodjavaju boji tena. Super se blendaju, ali ako nemate nekih vecih nepravilnosti na licu, slobodno mozete nanositi pudere cetkicom. Sto se tice pakovanja, oba pudera su 30ml, u staklenim bocicama.



* Fotografije preuzete sa interneta


Sto se tice Perfect Match pudera, postoji tabla sa svim nijansama, koja vam moze pomoci u odabiru, u kojoj mozete naci vas podton, zatim nijanse korektora i rumenila koje idu uz vas puder (pogledajte gornje dve fotografije).
Cena Max Factor Miracle Match tecnog pudera je oko 1400 din (akcijaska cena), a Loreal Perfect Match je oko 1200 din (akcijska cena)



➤ Zakljucak:


E ovako, drage moje ljubiteljke sminke. Posto se ja vec neko vreme, pored toga sto sminkam, i eksperimentisem sa sminkom, bavim i prodajom Max Factor i Loreal sminke, mogu iz iskustva slobodno reci, da dame koje vole Max Factor, uvek ce reci da je Max Factor bolji od Loreal-a, kao i obrnuto. Mozda bih i ja tako, da kupujem puder, po puder.. Ali posto ja imam i jedne i druge pudere, moj zakljucak je sveobuhvatan, tj recicu vam, sta ja volim ali i sta sam zakljucila kao neko ko voli ovaj posao. Sto se ova cetri pudera tice, moj zakljucak je ovaj -> -> ->

- PO GUSTINI, NAJGUSCI JE MAX FACTOR SKIN LUMINIZER, A NAJREDJI JE LOREAL PERFECT MATCH. MENI NAJVISE ODGOVARA LOREAL INDEFECTIBLE 24H MATT (srednje gust)
- OSECAJ NA LICU, AKO VAM SMETA OSECAJ PUDERA NA LICU, NAJLAGANIJI SU MAX FACTOR MIRACLE MATCH I LOREAL PERFECT MATCH
- STO SE TICE SAMOG IZGLEDA NA LICU, EFEKAT I MAT ZAVRSNICA LOREAL INDEFECTIBLE 24H MATT PUDERA, MENI NAJVISE ODGOVARA
- OBZIROM DA IDU TOPLI DANI, I VRUCINE, PUDER KOJI JE PO MENI NAJBOLJI ZA NAREDNI PERIOD JE LOREAL PERFECT MATCH
- STO SE CENE TICE, SADA SU AKCIJE, I SVI PUDERI SU NA SNIZENJIMA, PA SU IM I CENE TU NEGDE, NEMA VELIKE RAZLIKE



U sustini sva cetri pudera su odlicna, zavisi sta vama treba i sta volite, ali necete definitivno pogresiti ma koji da izaberete. Moj favorit od ova cetri pudera je Loreal Indefectible 24h Matt, mom licu ovaj puder najvise odgovara :) Ukoliko imate vi vas favorit, volela bih da podelite samnom vasa iskustva. Ako vam se dopao teks, podelite ga sa prijateljicama :) Nadam se da sam vam makar malo pomogla
Mozete me kontaktirati ako imate neko dodatno pitanje, rado cu vam pomoci i odgovoriti na vasa pitanja :)






You Might Also Like

6 коментара

  1. Savrsena recenzija! Da li Loreal Matt,istice suve delove i da li,po Vama,on ima najbolju prekrivnu,moc?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Sonja :) Drago mi je da Vam se svidja :) Po meni, Loreal Indefectible 24h matt je pun pogodak! Iskreno ja sam odusevljena ovim puderom, iako nemam masno lice. To je samo jos jedan dokaz da ovaj puder nije samo za dame sa masnom kozom. Meni je idealan, bas sam se nasla u njemu nekako, i koristim ga svaki dan! Sto se prekrivanja tice, Od ova 4 pudera deff ima najjacu moc prekrivanja, ali nije jaci npr od klasicnog Loreal Indefectible 24h. Za neko normalno lice, koje nema neke vece nepravilnosti je odlican.. Ne istice suve delove, nekako je celo lice ujednaceno Divan je! Moja preporuka! Pozz

      Избриши
  2. Hvala,jos mi recite,koja je treca nijansa na slici,tog loreala?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Sonja na fotografiji su sva četri pudera. A treća nijansa je Miracle Match 55 Beige

      Избриши
  3. Postovana, divan tekst. Odlican izbor pudera. Loreal sam koristila kao mladja. Danas uglavnom volim Max Factor. Mada sve cesce potezem za BB kremama jer daju meksi izgled mojim godinama. Veliki pozdrav.
    Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Ana, poštovanje. Sve više i više je dama koje potezu ka BB kremama a ja eto nikako da probam. Ali dobro ste mi dali predlog pošto baš imam divnu Artdeco BB kremu 😊. Hvala! Pozz

      Избриши