Moja divna šminka....

Dobar dan drage moje...Pa da ne krećem sa onim klasičnim uvodom, neko me je nagovorio, na predlog nekoga sam počela ovo da radim.... Mislim, sve je to moguće, ne kažem ja da cure lažu, ali ja sam odučila da pišem najviše iz razloga što mi se većina recenzija, pojedinih dama, ne svidja... Iskrena sam, šta ću! A volim da čitam recenzije, pogotovo o proizvodima koje nisam probala, ili nisam bila u mogućnosti da nabavim :) Nego, pošto je ovo samo uvod u ono što ćete moći naći na ovom blogu, želim da vam kažem par stvari:
- Ovde ćete moći pročitati samo, ali samo istinu :) Mene niko ne plaća da pišem, tako da sve što ćete ovde pročitati je lično moje mišljenje o pojedinim proizvodima.
- Neću pisati samo o novinama, pisaću i o već isprobanim proizvodima, ali iz mog ugla, kakav su na mene utisak ostavili
- I naravno, ovaj blog je samo o make up-u, i pokrenut je iz najbolje namere, tako da, drage moje, ukoliko se sa nekim postom ne slažete, to je u redu, ali molim vas, budite pristojne. Slobodno dajte svoje mišljenje, ja bih volela da delimo savete, i utiske i da se sve svodi samo na lepotu!!!!

Da biste se bolje upoznale samnom i ako vas interesuje izvolite i moje linkove ka -->>

Fb privatnom nalogu -> Ivana Pejcic
Fb stranica za prodaju, recenzije i savete -> Moja divna šminka / Prodaja, recenzije, saveti
Fb stranica šminkanja -> Profesionalni šminker Ivana Pejčić
Instagram -> ivanaaa_make_up
Twitter -> @IvanaaaSminka








You Might Also Like

3 коментара

  1. Super ti je ova ideja o blogu! �� Volim da citam recenzije proizvoda koje planiram da probam a znam da ces ti biti iskrena ��

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Jovana :) Pa ja odavno vec planiram nego nikako da stignem... Pa eto pokusacu u svakom slucaju, pa cemo videti kako ce biti.. Kiss

      Избриши