NYX Ultra pearl mania - Senka/pigment u prahu

Drage moje kao što znate, a možda i ne znate, ja sam osoba koja obožava šminku i samim tim volim da eksperomentišem sa njom.. Nemojte da vas čudi što reklamiram proizvode koje ne prodajem, ja reklamiram sve što je na mene ostavilo jak utisak! E ovako, imale ste prilike da pročitate da ja privatno koristim dosta toga od NYX šminke, a i mogle ste da vidite kad objavljujem svoje dnevne varijante šminke, da obavezno koristim par stvari od NYX kozmetike, ali o tome bih eto mogla sledećeg puta da vam pišem, koji su po meni extra proizvodi iz NYX-a. Sada ću se zadržati na jednom proizvodu koji ja prosto OBOŽAVAM, i koristim ga svakodnevno, a to je senka-pigment u prahu za oči i obraze.

I evo šta proizvođač kaže za ovaj proizvod:

Sada je moguće blistati uz ultra sjajne pigmente u prahu za oči i obraze. Ovaj fini mineralni prah pruža izuzetan efekat i dugotrajnost.
Savet: Sedefasti pigmenti se mogu koristiti kao senka za oči, ili “eye liner” . U slučaju da se koristi kao senka za oči, naneti pigment četkicom za senke. Kada se koristi kao “eye liner”, koristiti četkicu za “eye liner” na koju je prethodno nanet sprej za završno fiksiranje šminke. Za bolji krajnji efekat, jači intenzitet boje i dugotrajnost, koristiti uz osnovu za senke za oči.
Preuzeto sa stranice Alexandar Cosmetics -> NYX Ultra Pearl Mania

Moje mišljenje o ovom proizvodu:

Jaooooo pa ja bih mogla danima pisati i pričati o ovim prelepim senkama. Pa ja sam zaljubljena u ove senke! Koristim ih sigurno svakog dana, ili kao senku ili kao ajlajner. Nisam ih isprobala na obrazima iz razloga što sam ja kupila nekoliko nijansa, ali u jarkim bojama, koje baš i nisu za obraze :) Senke dolaze u plastičnoj bočici maloj na oko, ali iskrena da budem dosta ima količinski, iako je pakovanje od 5ml, ove senke veoma dugo traju. Puno ime ovog proizvoda je Ultra Pearl Mania, ima ga u 30 različitih nijansi, a one idu od LP1 do LP 30. Veoma lepe nijanse, toliko raznovrsnih boja da prosto ne znate koju da izaberete. Zato ih ja imam sigurno preko 10-ak :) Uzeću jednu nijansu koju ja koristim ako ne svakog dana, onda svakog drugog, a to je nijansa LP 29 True purple. Divna ljubičasta nijansa, jako pigmentovana, kao i sve ostale. E sad, kada je koristim kao senku, ja obavezno stavim ispod bazu za senku, za dame koje ne znaju, baza za senku ne služi samo da bi fiksirala senku, već i da bi senka imala jaču boju tj pigmentaciju. Tako da, ukoliko želite da vam senka bude jača, obavezno nakon
nanošenja pudera, obavezno stavite bazu za senku, zato što će efekat biti znatno efektniji! A to možete videti na fotografiji levo. Gornja senka je bez baze ispod, a donja sa bazom :) Prosto neverovatno, jel da?? Jeste, ali istinito! U svakom slučaju tako kažu i proizvodjači, i ja se u potpunosti slažem! Senka će vam biti i jača i dugotrajnija. Drugi način nanošenja ovih divnih pigmenta, je kao ajlajner :) E meni je ovaj drugi način jako interesantan, i iskreno da vam kažem, iako se dugo bavim ovim poslom, i svašta sam do sada pročitala, probala, ja za ovaj način do skoro nisam znala :( ???!! Proizvodjači kažu da se prvo na četkicu nanese fiksator, ali ja do sada nisam probala sa fiksatorom, već običnom vodom. Znači, sipajte malo vode u neku posudicu, uzmite četkicu, kažu da bi trebalo da se nanosi četkicom za ajlajner, ali ja koristim klasičnu četkicu (blush 9a), samo je bitno da nije pufnasta, već pljosnata. Namokrite vrh četkice, i utapkajte je u senku, neka lepo pokupi senku i slobodno izvlacite liniju
kao ajlajnerom. Oslobodite ruku, i da vam malo ode četkica, ne možete napraviti veliku grešku, kao što je slučaj sa gel ajlajnerom, ili olovkom ajlajnerom. Videćete i same, da je zaista mnogo, mnogo lakše nego kad izvlačite liniju gelom, zato nemojte da strahujete, u ovome može da uspe i početnik u šminkanju.. Kada izvučete liniju, slobodno predjite još jednom, ili još dva puta. Samo neka vam četkica uvek bude mokra i sa dosta senke. Ako vam bude previše mokra sa malo senke, linija će vam biti više vodnjikava i slabija, iz tog razloga vam kažem da je slobodno uvek, kada je namokrite, obavezno ponovo utapkajte u senku. Ma, veoma je jednostavno, videćete i same. Možete eksprimentisati sa različitim bojama, možete, kada se osuši linija, da nanesete preko crni ajlajner u tanjoj liniji, ili neka vam crni ajlajner bude iznad ove linije, ili ispod. Sve je stvar želje i volje :) Što se trajanja tiče, meni linija izvučena ujutru, potraje preko celog dana, bez ikakvog dodavanja, i ne mrda! Verovatno da je dugotrajnost još veća kada se umesto vode, na cetkicu nanese fiksator, bar je logično :) A probacu deff i sa njim!
Ja sam zaista prezadovoljna ovim pigmentima, stvarno su divni, i uvek kada imam na kapcima ove senke, uvek se dame oko mene raspituju koje su to senke. E pa dame, to su ovi divni pigmenti :) Ja ih stalno dokupljujem, jer iskreno, najvise mi traju, i od raznih paleta i od onih mono senkica, pokazale su se kao dugotrajne i zato svaki put kada kupujem nešto u Alexandru, obavezno dodam još jednu boju. Cena ovih senkica je 320 dinara, a za taj novac se stvarno isplati! Ja sam rešila da kupim sve nijanse i sigurno hoću, zato što ove senke deff spadaju u moje make up favorite!

Možete ih naći u svim distributivnim centrima Alexandar Cosmetics-a, ja sam iz Niša pa moje dve omiljene radnje:

-> Fashion Cosmetics - Vožda Karadjordja 53;
-> I u Novom podzemnom prolazu, lokal D-45;
ili naravno naručivanje online --> Alexandar Cosmetics.
Drage moje dame, kao što sam vam na početku rekla, ja privatno dosta koristim NYX šminku, i sigurno ću u nekim narednim postovima pisati o mnogim preparatima iz ove kolekcije. Ako vas interesuje nešto posebno, ili nešto što niste imale prilike da probate, slobodno pitajte ili pošaljite poruku u inbox ili me nadjite na stranici, rado ću sa vama podeliti svoje utiske i razmeniti iskustva!



You Might Also Like

0 коментара