Šta kupiti dragim osobama za Novu godinu??! Čemu bih se ja sigurno obradovala!!!


Drage moje lepotice, 
do Nove godine je ostalo jos nekoliko dana samo! Svuda oko nas su novogodisnja snizenja, popusti i praznicno raspolozenje se oseca u vazduhu! Novogodisnja jelka je vec odavno ukrasena predivnim ukrasima, a ispod jelke raznovrsni pokloni cekaju novogodisnje jutro, da budu otvoreni.

Tra la laa la laaa 😊  
Mogla bih do sutra da vam pisem o praznicnom raspolozenju i obicajima, ali danasnja recenzija je posvecena poklonima, tj meni simpaticnim proizvodima koje biste mogli kupiti dragim osobama.
Ove poklone bih ja sigurno pozelela ispod jelke!!!
Pa da krenemo 🎀




Ne znam da li ste naisle na ove divne rollnice, ali ja kada sam sasvim slucajno jednog dana gledala novosti na Instagramu, naisla sam na ovaj profil, i istog trenutka se odusevila! Na prvi pogled ovako sarene, predivne na izgled ali i nesto sto svakom sminkeru treba, to je futrola ili torbica za cetkice! Odmah sam kontaktirala profil rollnica tj poslala poruku u DM i veoma brzo dosla do svih informacija! Pa eto u kratkim crtama cu vam preneti:
- 20cm x 20cm -> 300 din
- 20cm x 40cm -> 500 din
Velicinu rollnice birate vi, kao i dezen i materijal 😀 
Kao sto vidite, bas su pristupacne cene, a ovakav poklon bih prvo ja pozelela sebi, a isto tako znam da bih rado poklonila nekoj svojoj dragoj prijateljici. 



Jaaooo, pa ovi prstencici su nesto predivno sto se od skoro pojavilo na trzistu! Ja ne znam da li ste imale prilike da vidite na fb ovih dana kako se vrte slicice ovih divnih prstencica, ali ja kada sam videla, odmah sam morala da kontaktiram stranicu iRings Srbija i veoma brzo sam dobila sve odgovore koji su me interesovali! Pa tako, cene su ove:
- prsten sa natpisom iRings u boji kojoj zelite -> 1.000 din
- prsten bez natpisa -> 500 din
- i prsten mackica -> 750 din
Ja sam se malo i raspitala za ove prstencice, i saznala da su veoma zgodni i korisni! Kao sto vidite na fotografijama mozete ih zalepiti na telefonu i vas telefon nikada vise nece ispasti iz vasih ruku. Pored ovih prstencica, ruke ce vam biti slobodne, ali isto tako moze vam koristiti kao postolje za telefon, tablet itd.. 
Meni su ovi prstencici divni!!! I deff sam pozelela makar jedan!



Awwwwwwwwwww 🐇🐰💋  sta reci???
Ja kada sam prvi put videla na Instagramu neku sliku sivog zeke, pomislila sam da je ziv! Ali to je istina! Zaljubila sam se na prvi pogled u ovaj privezak zeku, deluje tako mekano i lepo da bih ja za sebe kupila sve koje imaju!! Naravno da sam im poslala poruku, profil je SWEETLOSOPHY nakit, i dobila informacije: 
- dostupne zeke su u sivoj, bez, crvenoj, roze, plavoj i u boji kajsije, i cena jednog zeke je -> 2.000 din
Inace, stranica Sweetlosophy se bavi rucnom izradom nakita, tako da je privezak zeka samo deo njihovog asortimana. Imaju divne narukvice, zaista prelepog dizajna, ali ako vas nakit interesuje pogledajte same ovu stranicu. 


Uhhhh... Pa da, naravno da cu ja uvek pozeleti neki set cetkica! Kako bih volela ja da ih dobijem ALI UVEK, isto tako znam da bi se svaka dama obradovala ovakvom jednom poklonu.. 
Svi koji mene poznaju, mnogo dobro znaju da su moje omiljene cetkice oduvek bile i ostale Sigma, ali posto sam resila da ovi pokloni ipak budu pristupacniji, tako sam se opredelila za ovaj divni Boho Real Techniques duo set od tri dvostrane cetkice sa kozmetickom torbicom. Ovaj set je na snizenju trenutno i kosta 2.205 din, a cena bez snizenja je 2.595 din. Kao sto neke dame znaju, na sajtu Real Techniques uvek ima nekih snizenja, ili popusta, a sada zbog praznika za sve kupovine preko 2.000 din imate poklon (s), preko 4.000 din poklon (m) i preko 6.000 din imate pokon (l).
Razni drugi setovi cetkica su na popustu trenutno, pa bih vam toplo preporucila da same pogledate i informisete se o svemu.
A sto se ovakvog poklona tice, slozicete se da bi vas obradovao! A koju damu ne bi?



Jos jedan, po meni veoma originalan poklon za jednu vrednu i radnu damu 😀
Mada, ovi planeri nisu samo za organizovane dame, koliko znam postoje i planeri za studente, mamin planer i baby planer. Ali mene je naravno privukao bas ovaj za organizovanu zenu. 
Preko Instagrama sam dosla do njihovog profila Organizovana zena, i kontaktirala ih, radi informacija. Veoma brzo sam dobila sve odgovore, i zaista se jos vise zaljubila i pozelela ovakav jedan poklon! 
E ovako, klasicni planer za dame, je izradjen u A5 formatu, ima 4 razlicita dezena, ima 201 stranu, uz planer dobijate 310 stikera za laksu oraganizaciju + 16 motivacionih stikera. Nedatumiran je, mozete ga poceti koristiti kad zelite, ali je predvidjen za 365 dana. Planer sadrzi: kalendar, adresar, budzet, moj projekat, moj kutak, novogodisnji planer itd... 
Cena ovog divnog planera je 1.500 din + ptt
Pored toga sto izgledaju prelepo, gledala sam i recenziju dame koja je dobila ovaj planer, i odusevila sam se kako je bio upakovan, i cega je sve bilo u kutiji sa planerom.. Znaci nisu se samo potrudili oko planera, vec i oko samog pakovanja i faktora iznenadjenja (sto ja zaista volim, kada ljudi obracaju paznju i na sekundarne stvari).
 Ukoliko ovaj poklon budete pozelele, sve dodatne informacije imate na njihovom fb profilu Organizovana zena
Ja znam za sebe da ZAISTA zelim ovaj poklon, i sa zadovoljstvom cu nabaviti svoj planer za organizovanu zenu!!!

Drage moje, za mene su ovi pokloni zaista predivni, i stvarno bih bila presrecna da ih dobijem!! 

Ukoliko vi imate neki predlog, ostavite poruku ispod ovog teksta, rado cu procitati sta je to sto biste vi zelele da dobijete na Novu godinu!













You Might Also Like

2 коментара

  1. Prelep tekst, divan izbor pokloncica.
    Najvise mi se dopada planer a zeka je preskup, realno. :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti sr dopadaju pokloni 😉 I ja sam isto za zeku rekla, ali ne sumnjam da su i zeke našle svoje kupce 😀 Ako ništa drugo preslatki su na izgled i više sam ovaj poklon stavila zbog originalnosti.. a sto se planera tiče, ja ću biti sebi Deda Mraz i kupiću ovaj divan planer, jer mi se zaista jako dopada!
      Hvaala na iskrenom komentaru, kao i uvek 😘😁

      Избриши