NYX

Iscrtavanje obrva, nekoliko mojih načina (step by step)

Drage moje lepotice,
ako imate problem sa obrvama, i ako ste i vi jedna od dama, koja obavezno svakog dana mora odvojiti makar 15 min za svoje obrve, na pravom ste mestu! 
Kao sto sam obecala, ova recenzija ce biti posvecena iscrtavanju obrva. Pokazacu vam tri nacina kako ja svoje obrve crtam, od najjednostavnijeg do najkomplikovanijeg, pa ako vam se svidja, slobodno primenite na svojim obrvama 😀 Danas cu pisati o najjednostavnijem nacinu, pa cu raditi update ove recenzije, i dodavati ostale nacine.
Pre nego da krenem moram vam reci jednu stvar. Oblik nasih obrva oslikava nas karakter! Verujem da i same znate sve to, i da pomocu oblika nasih obrva mozemo postici zeljeni izgled (tuzan, ljut, srecan, zbunjen itd..) Zato je jako vazno da ukoliko vec nemate oblik koji zelite, naucite makar da ih nacrtate same, jer sama tehnika crtanja obrva nije komplikovana, samo je bitno da je uvezbate!



Prvi nacin crtanja obrva pomocu olovke za obrve:

Ovaj nacin je najjednostavniji, i ovako ja sebi crtam obrve kada sam u nekoj zurbi, jer mi najmanje vremena treba. A sve sto vam je potrebno za ovo iscrtavanje je cesljic za obrve, olovka za obrve i svetla olovka ili korektor za predeo ispod obrva.  



- Ja koristim Rimmel Eyebrow Pencil u nijansi 001 dark brown olovku za obrve

- Za predeo ispod obrva i oblikovanje koristim NYX Wonder Pencil u nijansi light WP01 olovku za oci i usne

- Cesljic imate da kupite posebno, ali ja koristim od stare maskare cetkicu 





Pa da, lako je za dame koje po prirodi imaju guste i velike obrve, ali kao sto vidite, moje obrve ovako izgledaju bez ikakvog doterivanja. Hvala Bogu pa ih i toliko imam, obzirom sta sam sve radila sa njima, i koliko sam eksperimentisala u mladjim danima.. Sada su ovakve, niti rastu vise, niti mogu biti malo deblje, tako da je meni obavezna rutina svakog dana, doterivanje i oblikovanje obrva. Pa da krenemo 😀
Pre nego sto pogledate prvu fotografiju, skoro sam uradila jedan kratak post, o pravilnom odredjivanju oblika obrva i crtanje u koracima, na svojoj fb stranici, koji vam se dopao, pa da ne bih gubila vreme u ponovnom objasnjavanju kako da odredite pravilno gde vam pocinju i gde vam se obrve zavrsavaju, pogledajte ovde.

  1. Odredila sam pocetak, sredinu i kraj obrve (pogledajte iznad slike kako)
  2. Olovkom sam izvukla donju liniju od pocetka do sredine obrve
  3. Olovkom sam izvukla gornju liniju od pocetka do sredine obrve
  4. Zavrsila sam zapocete linije, izvukla sam i donju i gornju liniju od sredine do kraja obrve
  5. Popunila sam obrve olovkom, pocev od samog pocetka obrve u pravcu kako obrve rastu
  6. Do samog kraja obrve, popunila sam celu obrvu olovkom
  7. Uzela sam cesljic i presla preko cele obrve 
  8. Olovkom za oblikovanje i predeo ispod obrva sam oivicila celu obrvu, prvo sam izvukla liniju ispod obrve, zatim preko obrve
  9. Ponovo sam cesljicem presla preko cele obrve 
  10. Zatim sam uzela cetkicu kojom sam bele linije ublendovala, da se ne bi videle jako (mozete koristiti bilo koju cetkicu samo da nije pufnasta
  11. Jos jednom sam ocesljala celu obrvu da bi sve doslo na svoje mesto
  12. I na kraju sam uzela olovku i opet sam popunila celu obrvu na mestima gde je imalo potrebe

Evo kako je to ispalo na kraju. Ja nesto ne volim one ostre, instagram obrve, mada kada se sminkam za neku priliku, umem i ja sebi da uradim malo jace obrve.

Kao sto sam vam napisala, nastavicu sa ovom recenzijom, objasnicu vam jos dva nacina crtanja obrva, a do tada, ako vam se svidja ova recenzija, podelite je sa prijateljicom, kazite mi vase misljenje, kako vi najlakse sebi crtate obrve.




Do sledeceg pisanja, 









You Might Also Like

2 коментара

  1. Za svaki dan koristim olovko ali sam krenula da koristim senke i onda sam se odvikla od olovke. Ali sto kazes brze je ali kad uvezbas sa senkama nije ni to problem. Bitno je da imas pribor koji ce ti olaksati. Svidja mi se post 😊❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Silvi :)
      Pa jeste bas tako! I ja slabo koristim olovku, makar ne samo nju. Obicno ako crtam obrve olovkom, dodajem i senku, a to ce biti i sledeci nacin koji sam zelela da pokazem.. Ma sve je to stvar rutine, na zalost neko ima vece neko manje potrebe, a pogotovo danas kada se mnoge zene opredeljuju za drugacije tehnike (tetoviranje, japansko iscrtavanje itd...)
      Eeeee proklete smo mi zene sto se tice mnogih stvari! A za lepotu, nista nam nije tesko, sve cemo uraditi :)

      Избриши