Make Up Plaza... POPUSTI!!! PROČITAJTE!

Drage moje, 
posto nisam nikako mogla u kratkim crtama da vam objasnim o cemu se radi, ja resila da napisem post o trenutnim snizenjima, i jos nekim bitnim stvarima koje biste trebale uzeti u obzir, prilikom narucivanja sa ovog sajta!
Za mnoge dame koje nisu nikada narucivale sa ovog sajta, a i za one koje jesu, ali mozda nisu znale (kao sto nisam ja, do prosle godine), jedna veoma korisna informacija je da mozete otici na Make Up Plaza engleski sajt, gde je MNOOOOGO veci izbor proizvodjaca i proizvoda, i ukoliko zelite neki proizvod, dovoljno je da odete na nas sajt i preko kontakta (mail-om, ili telefonom) kazete sta vam se svidelo, i oni ce naruciti za vas. Ovom prilikom moram da pohvalim osobu ili osobe koje su zaduzene da citaju mail-ove i poruke na ovom sajtu, zato sto su tako azurne, tako prijatne, i konkretne! Sve su mi objasnile u jednom mail-u, i zato ja zelim da objasnim i vama, damama koje mozda ovo nisu znale. A isto tako zelim vam preneti jos jednu odlicnu vest, a to je da su trenutno popusti, koji traju do 31.12. zato iskoristite ako ste nekada nesto zelele, mozda je sada bas na snizenju! A placate bukvalno samo 280 dinara kurirsku sluzbu, i naravno proizvode koje ste narucili. 
Ja cu vam reci jedan primer zasto biste trebale pogledati engleski sajt Make Up Plaza. Ako volite Sigma cetkice, na nasem sajtu imate mozda svega dva seta ovih cetkica, dok na engleskom sajtu imate preko deset sigurno! Tamo takodje mozete naici na mnoge proizvodjace kojih kod nas uopste i nema, ogroman je izbor, prosto se ne moze ni uporediti. I jos jedna bitna stvar je ta, da na nasem sajtu Make Up Plaza, nema nikakvog snizenja trenutno, dok na engleskom uveliko traje!!
Pa sam ja tako pre par dana posetila eng. Make Up Plaza i jako se iznenadila!! 
* Ukoliko vam se sajt ucita na nekom drugom jeziku, imate kockicu sa desne strane u vrhu, i namestite jezik eng
11.679 HUF sada 8.650 HUF 

Evo prvog proizvoda koji me je odusevio!!! Ovaj set od pet paleta Make Up Revolution, koji cine tri palete senki, jedna paleta rumenila i jedna paleta za konturisanje (highlight) je sada 8.650 HUF-a (madjarske forinte) i to u dinarima kosta 3.700 din!!!
Ja jos uvek ne verujem, ali to je istina, jer sam ja pitala za cenu, za sebe da narucim.
Dok sam jos kod Make Up Revolution setova, imate jos par njih koji su na snizenju, kao npr:
9.330 HUF sada 8.550 HUF 

Prelepi set od devet cetkica, i jednim beauty bleander-om, u divnom pakovanju je snizen na 8.550 HUF-a, a to je oko 3.600 din!











8.400 HUF sada 6.950 HUF

Veoma popularan i hvaljen set, za konturisanje lica. Pored palete od osam divnih nijansi, tu su i dve cetke za konturisanje i blendovanje, kao i jedan kozmeticki sundjer. Ovaj set je snizen na 6.950 HUF-a, sto izadje oko 2.850 din.

Ima tu jos proizvoda koji su na snizenju, ali zelim vam jos nesto reci, sto sam primetila. Sledeca paleta, iako nije na snizenju jeftinije izadje nego kod nas kada kupujete preko distributera.

1.795 HUF

Evo npr ove iconic palete, ja ne znam tacno koliko su kod nas, ali znam da je sigurno skuplje nego ovde i to bez snizenja! 1.795 HUF-a, izadje oko 750 dinara.

Jos nekoliko proizvoda bih odvojila koja su meni privukla paznju.



7.390 HUF
JESSUP 12 psc SYNTHETIC BRUSH SET BLACK/GOLD
Jos jedan set koji nije na snizenju, ali ovaj set sam sa razlogom izdvojila! Ove cetkice preplavljuju internet, mozete ih videti ma bukvalno na svakoj stranici, gde se prodaje sminka. E problem je u tome sto na stranicama gde prodaju ove cetkice, uglavnom se radi o kopijama. Vizuelno, i na zalost, prodavci skidaju slike cetkica sa interneta, i vi mislite da su to te cetkice, a kada vam stignu, bude nesto totalno drugacije! Ja sam nailazila na razlicite cene ovog seta. Od 2.500 - 4.500 din. Ovde mozete naruciti ovaj set za 7.390 HUF-a, a to ispada negde oko 3.000 din. Znaci ove cetkice nisu na snizenju, ali bolje ih narucite ovde, makar cete znati sta ce vam stici, i bicete srecne!! Zar ne???




Jos jedna vazna informacija, za ljubitelje w7 kozmetike CEO asortiman je bukvalno na snizenju, tj na popustu!!! Moracete same da pogledate cega tu sve ima, ali verujte da ima svega! Ja cu vam odvojiti par paleta, za koje sigurno znam da ih dame vole. Isti problem kao i sa Jessup cetkicama, i ova kozmetika se dosta falsira, tj kopira. Ja se bukvalno zgrozim kada vidim w7 palete na stranicama, jer znam da sigurno nisu original, a prodaju se tako. E sada imate prilike, do kraja meseca da kupite ove palete (ORIGINAL!!!) po neverovatnoj ceni! Bez popusta su 4.495 HUF-a, na snizenju su 2.090 HUF-a, a to ispada neverovatnih 890 dinara!!! NEVEROVATNO!! 


Jos nesto iz ove kolekcije sto sam primetila da dosta zena traze i hvale, su i ova dva proizvoda:

2.230 HUF sada 1.790 HUF


Divan bronzer/rumenilo u visokom sjaju, sadrzi simer. Kao sto mozete videti dolazi u divnom pakovanju od 8g. Ne znam koliko se krecu cene ovog bronzera kod nas, ali ovde mu je cena na popustu 1.790 HUF-a sto je otprilike 750 dinara 👍 
* izvinjavam se sto neke cene ne znam tacno, ali ja sam za neke proizvode pitala, a sto se nekih tice koristim konvertor (s tim sto morate uzeti u obzir da je neki procenat njihov)

2.230 HUF sada 1.780 HUF


I drugi proizvod je ovaj divni bronzer, koji sadrzi iluminator u sebi. Takodje je dosta trazen kod nas, a sto se cene tice na snizenju je 1.780 HUF-a, sto mu dodje oko 750 dinara. Pa dame, navalite dok proizvoda jos uvek ima!

Jos nesto sto mi se dopalo iz ove kozmetike su pojedine cetkice, za neke sam pitala koje su im cene, ali iskreno nisam mogla bas za svaki proizvod da pitam.


1.780 HUF sada 1.420 HUF


Meni se odavno svidja ovakva cetkica. Kada sam naisla na ovu, i videla da je i ona na snizenju, pitala sam za cenu. Cena na popustu je 1.420 HUF-a, a to u iznosi 610 dinara 😀

Eto drage moje, ja sam se potrudila da vam par proizvoda priblizim, cisto da vam zagolicam mastu, ali ja bih vas sve savetovala da posetite prvo nas sajt Make Up Plaza, prijavite se, da biste mogle kasnije da posaljete poruku sa linkovima proizvoda koji vam se svidjaju. Zatim posetite engleski sajt Make Up Plaza, i pogledajte prvo sva snizenja, to mozete i odavde, a zatim bih vam preporucila da pogledate i sve proizvode, jer kao sto ste mogle videti, mnogi proizvodi koji nisu na snizenju, su opet jeftiniji.. (i sigurno su original!)

Sto se brendova tice, na nasem sajtu ima tek nekoliko, a na engleskom sajtu ima bas dosta brendova, a to mozete pogledati i ovde

Postarina, kao sto sam rekla je 280 dinara, a sto se isporuke tice, paket cekate (ukoliko sa eng. sajta narucujete) od 10 do 14 dana. 


Drage moje, toliko od mene za sada. Ja u najvece narucujem proizvode za sebe, tako da cete biti obavestene sta sam ja izabrala i da li ce se mozda neki proizvod naci na mojoj listi fovorita!!! 

Ukoliko imate neko pitanje slobodno pisite u komentarima, ili gde god zelite, ja cu vam pomoci koliko mogu.
Podelite ovo obavestenje sa dragim osobama, neka i one iskoriste ove divne popuste!!!!


I naravno....BUDITE I DALJE LEPE!!!!

LJUBI VAS VASA IVANAAA 💋💋💋
















You Might Also Like

2 коментара

  1. Draga Ivana, da znas kako je moguce nabaviti neki metalic ruz za usne u nekoj neznijoj boji a da ne bude ir Amerike ???

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Sandra, ja koje znam metalik karmine su NYX-ovi, e sada, koliko nezni mogu biti metalik karmini to ne znam :) Salim se, ali oni su sami po sebi jako pigmentovani i nezne nijanse je tesko naci. Evo pogledajte preko ovog linka Alexandar Cosmetics-a imalu tu liniju metalic karmina, i stvarno su predobri, da biste cene videli morate se prijaviti na sajt, inace 825 din su.
    http://www.alexandar-cosmetics.com/sr/products/cosmic-metals-ruzevi-za-usne-tecni-cmlc
    Pogledajte tu, a ja cu se raspitati jos malo pa cu vam dodati odgovor :) Pozz

    ОдговориИзбриши