Chic Cut Crease (step by step)

Drage moje lepotice, 
kao sto sam i obecala, uradila sam jedan cut crease u koracima samo za vas!
Bas sam ovaj make up look zelela da podelim sa vama, da biste videle da zaista nije tesko. Ne zamerite sto nisam uradila kompletno lice, ovde nemam cak ni puder na licu, usredsredjena sam bila samo na oko, ali obecavam vam da cu ovih dana uraditi kompletno lice, to ce biti look za novogodisnje vece 😀
Pa da krenemo polako!
Prvo cu vam reci sta sam od sminke koristila, koje sam cetkice koristila, i onda cete moci videti sve slicice, a znam da to jedva cekate!!!! 




E ovako, icicu redom kako sam koji proizvod koristila:
1. Rekla sam vam da nemam puder, ali kao sto i same znate, pre svega moramo staviti nesto na kapak i zbog senki i kompletnog izgleda. Tako da sam ja preko kapka i oko kapka prvo stavila NYX Mineral Stick Foundation u nijansi msf 04 light medium
2. Ispod oka, tj podocnjake sam morala da prekrijem, od skoro omiljenim proizvodom Max Factor Pan Stik u nijansi 13 Nouveau Beige
3. Sledeca je baza za senku, koja je meni OBAVEZNA za svako sminkanje. A baza koju sam sada koristila je NYX Eye Shadow Base esb 01
4. Moja diiiiiiivna nova paletica senki (u koju sam se zaljubila) Sleek i-Divine Ultra Mattes V2 Darks. A nijanse koje sam koristila iz palete su zelena Orbit i bela Pillow Talk
5. I za kraj, maskara, takodje jedna od omiljenih Loreal Mega Volume Miss Hippie

Sada cu vam napisati koje sam cetkice koristila, i njih sam obelezila po brojevima da bi vam kasnije bilo lakse da ispratite slicice (eee o svemu sam mislila 😁)

1. Cetkica Urban Decay 

Pre nego sto pocnem sa slicicama i objasnjenjem, zelim da vam kazem da za ovakav make up look tj. za cut crease je pozeljno da imate jako pigmentovane senke, jer ce vam biti mnogo lakse. Ja sam ovaj look radila brzo, i sigurno nije najprecizniji i savrsen, ali bitno je da ga razumete 👍


Slika 1 → Na kapak sam nanela mineralni puder i na podocnjake stik
Slika 2 → Na kapak sam nanela bazu, pocev od kapka do pocetka obrve (cetkica 1)
Slika 3 → Lepo sam rasporedila bazu i sve sto je visak uklonila cetkicom (cetkica 2)
Slika 4 → Pocela sam sa izvlacenjem linije, malo iznad orbitalnog luka, od sredine ka kraju, koristila sam zelenu senku iz palete (cetkica 3) 
Slika 5 → Nastavila sam sa izvlacenjem linije i napravila luk (cetkica 3)
Slika 6 → I zavrsila sam sa crtanjem linije, od sredine ka pocetku orbitalnog luka (cetkica 3)
Slika 7 → Kako sam nacrtala liniju, istom cetkicom sam pocela sa blendovanjem senke koja je ostala na cetkici ka obrvi 
Slika 8 → Uzela sam drugu cetkicu za blendovanje (cetkica 4) i pocela od kraja lnije ka obrvi da blendam
Slika 9 → Nastavila sam sa blendovanjem i koliko mogla za pocetak ublazila ostrinu prvobitne linije (cetkica 4)


Slika 10 → Za sada ostavljam cetkicu za blend, i vracam se na tanku cetkicu (broj 3) i izvlacim liniju od zadnjeg ugla oka do samog kraja orbitalnog luka (ostavljam vizuelno prostor izmedju nove linije i gornje linije)
Slika 11 → Crtam mali luk i zavrsavam liniju otprilike na sredini kapka (cetkica 3)
Slika 12 → Uzimam sledecu cetkicu (broj 5), malo nanesem senku i pocnem sa popunjavanjem kapka, tj nanosim senku na kraju kapka
Slika 13 → Nastavljam sa senkom koja je ostala na cetkici da popunjavam kraj kapka i idem ka sredini, gde se i zavrsava nanosenje zelene senke (cetkica 5)
Slika 14 → Uzimam sledecu cetkicu (broj 6) i pocinjem da blendam nanetu senku od sredine kapka ka pocetku (ali ne do pocetka kapka, vec negde do 1/3 kapka)
Slika 15 → Sa poslednjom cetkicom (broj 7) nanosim belu senku, od pocetka kapka do 1/3 kapka
Slika 16 → Blendam belu i zelenu senku na sredini kapka, slobodno nanesite jos malo bele senke, ako mislite da imate potrebe i blendajte dokle god se te dve nijanse ne spoje i bukvalno prelivaju iz jedne u drugu (cetkica 7)
Slika 17 → Nanosim belu senku od ugla oka do predela ispod obrva, skroz do kraja obrve (cetkica 7)
Slika 18 → Sada sam se vratila na cetkicu broj 3, i ispravljam i podebljavam sva mesta koja mislim da treba da se isprave. Podebljavam prvu liniju (zato sto sam nanela belu senku ispod obrva i trebace da se ublendaju ove dve senke) i zelenu senku upeglavam na gore, ka obrvi 




Slika 19 → Uzimam cetkicu broj 7 i pocinjem sa blendanjem bele i zelene senke ispod obrva
Slika 20 → Blendate ove dve senke (cetkica 7) sve dok zelena senka ne pocne da se preliva u belu (gledajte da u pocetku orbitalne zone imate vise bele a manje zelene senke, a na kraju biste trebali imati vise zelene a manje bele senke)
Slika 21 → Uzimam cetkicu broj 1 i nanosim bazu za senku ispod donjih trepavica
Slika 22 → Nanosim zelenu senku preko baze, tj. ispod donjih trepavica, u tankoj liniji i spajam sa vec nacrtanom bocnom linijom (cetkica 3)
Slika 23 → Blendam nanetu liniju, da ne bi ostala onako ostra, od kraja ka pocetku oka (cetkica 4)
Slika 24 → Podebljavam zelenu senku gde mislim da treba, linija uz pocetak gornjih trepavica, linija na samom orbitalnom luku, linija iznad orbitalnog luka (cetkica 3)
Slika 25 → Nanosim maskaru, na gornje i donje trepavice. Vi naravno mozete da stavite vestacke trepavice ako zelite, dejstvo je jos bolje u svakom slucaju

I TO JE TO 👌




Evo drage moje! Mozda vam po broju slika deluje da je komplikovano, ali verujte da nije, ja sam vam samo detaljno opisivala ovaj look!

Ocekujem vase komentare i obavezno probajte i javite da li ste uspele!! A ukoliko vam se svidja ovaj Chic Cut Crease slobodno ga podelite sa prijateljicama 👍

A DO TADA,




















You Might Also Like

2 коментара