Konturisanje lica uz Loreal Indefectible Sculpt Contouring Palette (step by step)

*moja nijansa palete je 02 (medium light)   
Dobar dan drage moje dame, 
Vec sam vam pisala jednom prilikom o ovom divnom proizvodu, bas kada se kod nas pojavio, ja sam ga imala i u prodaji, ali evo sada cu ubaciti ovu recenziju i ovde, da biste imale sve na jednom mestu 😀
Prvo cu vam ukratko opisati proizvod, a onda cu vam u koracima pokazati kako mozete same, uz pomoc male svescice sa savetima koja dolazi uz paletu, da konturisete lice kao pravi profesionalac! A verujte mi da mozete!

Paleta dolazi u prelepoj tankoj, crnoj kutijici, koja u sebi ima malu svesku sa savetima o konturisanju, za svaki oblik lica. Takodje, paleta ima i malo ogledalce. Nesto sto sam primetila da nema, to je cetka za nanosenje, ali u sustini nije mi ni krivo, zato sto bi morala biti veoma mala, da bi stala u ovu paletu. I verovatno kao takvu, ne bih je ni koristila. Kod nas su dostupne dve nijanse palete: 01 (Light), i 03 (Medium dark). Ali u Nemackoj (gde sam ja kupila ovu paletu ima i nijansa 02 Medium light). Sama tekstura palete je divna. Ona sadrzi 40% gela, i 60% pudera, pa nije ni cudno, sto na prvo koriscenje imate utisak da je previse tvrda, ali kada dodje u dodir sa vasim licem, tj kada proizvod nanesete na lice, pretvara se u mekanu kremu ili malo gusci puder. Veoma se lako nanosi i 


ukoliko zelite da vam se konture ne vide previse, tj ako zelite prirodni izgled, dovoljno je samo malo naneti na lice. Mozete proizvod naneti prstima, i prstima ga i utapkati, mozete ga naneti cetkicom, i isto ublendati, ili mozete naneti cetkicom ili prstima a ublendati beauty blender-om (kozmetickim sundjerom), sto je po meni najbolje! Iskreno ja od kada sam probala beauty blender, sve cetkice sam stavila po strani. Ne znam za vas, ali ja sam zaista zadovoljna krajnjim rezultatom. Nego da krenem sa konturisanjem! Ja cu vam opisati kako sam ja isprobala ovu paletu, sta sam sve koristila, i to po redu, u koracima →→

KORAK 1 (PRIPREMA ZA KONTURISANJE)


* oci su mi samo nasminkane, i obrve
- Prvo sam naravno ocistila lice, oprala ga sapunom, namazala kremicu i sacekala da upije.

- Ja pre pudera obavezno nanosim prajmer za lice, tako da sam ovde koristila NYX Shine Killer (na kraju posta cu vam ostaviti linkove gde mozete naci proizvode i koliko kostaju). Ovaj prajmer je divan za matiranje lica, i dugotrajnog matt efekta * sasvim mala kolicina je dovoljna i prstima nanesite preko celog lica

- Zatim nanosim korektor, ovde sam koristila NYX Photogenic HD Concealer (nijansa Beige-cw04). Ovak korektor spada u moje favorite.

- Zatim nanosim puder, u ovom slucaju to je Loreal Indefectible 24h (nijansa 220-Sable Sand). Ja sam puder nanela beauty blender-om, a vi mozete kako god zelite.
* u sklopu seta Loreal Indefectible Sculpt, imate bas puder koji se nanosi pre konturisanja lica. Puder sluzi kao baza, inace, moze se koristiti i za svaki dan, kao klasican puder.
I ovim je prvi korak zavrsen!

KORAK 2 (KONTURISANJE LICA PO PRAVILU IZ SVESKE ZA KONTURISANJE)


- Posto je korak 1 zavrsen, idemo dalje, na ono najzanimljivije. Kao sto vidite na fotografiji, ja sam nanela hajlajt i konture, red nije bitan, mozete naneti redom koji zelite. Ja inace ne stavljam na svim ovim mestima hajlajt i konture, ali sada sam nanela onako kako u svesci pise. Znaci, hajlajt obicno ide na one delove lica koje zelite da pojacate, tj istaknete, a konture idu na delove gde obicno pada senka. Ja sam nanosila okruglom cetkicom.

- Zatim sam uzela beauty blender i pocela sa blendovanjem. E tu je bitan red. Prvo krenite od svetle boje, tj hajlajta. Znaci kratkim, brzim pokretima utapkavajte mesta gde ste obelezili hajlajt, ali nemojte skroz jer ce se slabo videti (mada ova paleta ima takvu strukturu da se moze nadogradjivati, tako da se ne sekirate). Zatim predjite na tamnije delove, istim pokretima, dok ne zavrsite celo lice, tj dok sve konture lepo ne ublendate. Ako vam se slabije vidi, mozete na pojedinim mestima dodati jos proizvoda, ali isto tako mozete kasnije ponoviti konturisanje sa paletom u prahu.
* sto se tog konturisanja tice dovoljno je svetliju nijansu naneti duzinom nosa, a tamniju malo ispod jagodica

KORAK 3 (FIKSIRANJE KONTURISANJA)


- Nakon sto ste zavrsili sa blendovanjem, trebalo bi da vam lice izgleda kao na ovoj mojoj fotografiji. Sasvim prirodno, samo eto kao sto mozete videti, pojedini delovi se izdvajaju. Gde vam je bio hajlajt, taj deo bi trebao da bude svetliji, a gde su vam bile konture, trebale bi da se vide senke. Ukoliko vam je ovo slabo, recicu vam sta cete uraditi. Ali prvo, da nastavimo.

- Nakom sto sam zavrsila blendovanje, ja sam celo lice fiksirala kompakt puderom Max Factor Facefinity (nijansa 03-Natural), ali naravno mozete fiksirati bilo kojim puderom u prahu, cak i transparentne pudere (bezbojne) mozete koristiti. Veoma je bitno da konture fiksirate, zato sto su kremaste. 

- Nakon fiksiranja, ukoliko su vam konture slabe, ili zelite bas da se vide, uzmite neku paletu za konturisanje u prahu. Ja obozavam NYX-ovu paletu za konturisanje Highlight & Contour Pallete, koju cine osam divnih neutralnih nijansi prilagodjenih svakom tenu. Ukoliko vam je paleta skupa ili je istrosite, imate sve te nijanse odvojeno, pa mozete kupiti samo dve nijanse, koje su vam najpotrebnije. Uzmite cetkicu i pojacajte konture i hajlajt na mestima gde zelite jace da se vidi.

KORAK 4 (ZAVRSNI DEO, RUMENILO)


- I zavrsni deo je naravno rumenilo. Ja sam koristila rumenilo iz NYX-ove palete Night On the Town, u kojoj imate i senke i hajlajt i konture i rumenila. Imate takodje u sklopu Sculpt seta, i Loreal Indefectible Sculpt Blush - trio contouring blush. Prelepo trobojno rumenilo u savrsenim nijansama. Ja sam nanela i malo hajlajta, jer kao sto znate to je sada u trendu 😀 da vam lice sto vise sija, i nezne nijanse si bas popularne, kao i sjaj na jagodicama i ispod obrva.

Evo drage moje, vidite kako sam na kraju izgledala, ja nesto ne volim preko dana da imam jake konture, za uvece mi je ok, ali naravno sve je stvar od dame do dame..

Nadam se da sam vam barem malo pomogla, znam da mnoge dame zele da imaju lepo iskonturisano lice, i isto tako znam da je i za to, kao i za sve ostalo potrebna vezba. Ono sto vi treba da znate je samo oblik vaseg lica, a ostalo pratite kako vam u svesci pise, ili se informisite preko neta.. Danas makar mozete naci sve sto vas interesuje 👍

SADA CU VAM OSTAVITI CENE I LINKOVE GDE MOZETE NACI SVE PROIZVODE O KOJIMA SAM VAM PISALA ⤖ ⤖ ⤖

- PALETA ZA KONTURISANJE LOREAL INDEFECTIBLE SCULPT, PO CENI OD 969 din (trenutno na snizenju), MOZETE NACI U SVIM LILLY MARKETIMA, ILI NARUCITE PREKO LILLY ONLINE PRODAVNICE --> Loreal Indefectible Sculpt

- NYX SHINE KILLER PRAJMER ZA LICE, PO CENI OD 1.504 din, MOZETE NACI U SVIM DISTRIBUTIVNIM CENTRIMA ALEXANDAR COSMETICS-a, ILI PREKO NJIHOVOG SAJTA ONLINE (morate se prvo registrovati) --> NYX Shine killer

- NYX PHOTOGENIC HD CONCEALER, PO CENI OD 575 din, MOZETE NACI U SVIM DISTRIBUTIVNIM CENTRIMA ALEXANDAR COSMETICS-a, ILI PREKO NJIHOVOG SAJTA ONLINE --> NYX Photogenic HD Concealer

- LOREAL INDEFECTIBLE 24h PUDER, PO CENI OD 1.319 din (trenutno na snizenju), MOZETE NACI U SVIM LILLY MARKETIMA, ILI NARUCITE PREKO LILLY ONLINE PRODAVNICE --> Loreal Indefectible 24h

- MAX FACTOR FACEFINITY COMPACT PUDER, JA NESTO NISAM VIDJALA U OVIM VECIM MARKETIMA, ALI IMATE GA KOD MENE NA MOJOJ STRANICI, PO CENI OD 1.100 din --> Max Factor Facefinity

- NYX HIGHLIGHT & CONTOUR PRO PALETTE, PO CENI OD 2.875 din (refil za paletu je 495 din), MOZETE NACI U SVIM DISTRIBUTIVNIM CENTRIMA ALEXANDAR COSMETICS-a, ILI PREKO NJIHOVOG SAJTA ONLINE --> NYX Highlight & Contour Pro Pallete


Drage moje, sto se tice ovih kremastih paleta za konturisanje, znate da danas ima bas velikog izbora. Mozete izabrati same, samo vodite racuna o nijansama koje vam stoje, veoma je vazno da znate koji ton i podton koze imate.
Ukoliko je tekstura palete bas tvrda, pomaze da se proizvod zagreje, ili mozete staviti par kapi nekog ulja, koje koristite za lice. Inace kada proizvod dodje u kontakt sa licem, odmah se otopi.
Ako su vam potrebne i informacije o cetkicama koje volim da koristim za konturisanje lica, slobodno javite!!!!



DRAGE MOJE, UKOLIKO VAM SE DOPAO TEKST, AKO MISLITE DA CE VAM KORISTITI, PODELITE OVU RECENZIJU SA DRAGIM PRIJATELJIMA, DAJTE VAS KOMENTAR I IZNESITE VASE MISLJENJE!!!!





A do nekog sledeceg pisanja, 











You Might Also Like

0 коментара