Blushing Hearts - I love make up




Zdravo lepotice!!!
Ovo ce biti bas jedna preslatka recenzija, o jednom divnom srcu, koje je osvojilo moje srce 😀
Ja verujem da sve vec znate o kom srcu je rec:
MAKE UP REVOLUTION - kolekcija I💗 MAKE UP i divno Blushing Hearts, trobojno baked rumenilo, u nijansi Peachy Pink Kisses. 
Sigurno postoji dama koja jos uvek nema makar jedno srce u svojoj kolekciji sminke, poput mene, do skoro. Ja ne znam sta sam cekala do sada, obzirom da su se srca pojavila jos 2015-te godine. Mada, da malo opravdam sebe, mozda su se pojavila u nasim susednim zemljama, ali kod nas sigurno nisu! 
Kod nas u Srbiji, MAKE UP REVOLUTION sminka se nasla u prodaji, prosle (2016-te) godine. I to ne u marketima, drogerijama, vec smo mogle naruciti online, preko preprodavaca. Inace, MAKE UP REVOLUTION je brend koji dolazi iz Londona, i ono sto je interesantno za ovaj brend, je naravno pod jedan, CENA, a pod dva, raznovrsnost proizvoda (pogotovo paleta senki).




Sto se samog pakovanja tice, rumenilo je upakovano u kartonskoj kutijici, koja zaista ne deluje jeftino, vec slatko i interesantno. Kako i da ne bude, kada su srca na obe strane kutijice, i sam format kojim je napisan naziv proizvoda, je bas sladak!


U toj slatkoj kutijici se nalazi sam proizvod, divno rumenilo, upakovano u cvrstu kutijicu u obliku srca napravljenu od kartona i plastike. Sto se gramaze tice, proizvod ima 10g, i cini mi se da se bas sporo trosi. Sastojci ovog proizvoda su:



Ova divna srca nam dolaze u nekoliko razlicitih nijansi, ukupno ima 12 razlicitih srca, o cemu cu vam kasnije malo vise reci. Sto se mog srca tice, ja imam nijansu Peachy Pink Kisses. Ono sto je interesantno je da svi nazivi srca, bas tacno opisuju sam proizvod. Kao sto vidite, ovo rumenilo ima tri nijanse. Sve su bas u nekoj nijansi roze sa narandzastim sjajem. Najsvetlija nijansa je svetlo narandzasta, koja je inace i hajlajter, jer ima u sebi srebrnkasti shimmer. U sredini je roze nijansa sa sitnim srebrnim shimmer-om. Poslednja nijansa je najtamnija. Izmedju roze i narandzaste boje, sa sitnim zlatnim shimmer-om. Prva, najsvetlija nijansa, je i najsjajnija, u odnosu na ove dve.



Na fotografijama mozete videti kako izgledaju nijanse bez i sa blicem. Individualno, prva, najsvetlija nijasa se moze koristiti kao hajlajter, dok druga i treca nijansa, mogu biti rumenilo. Cetvrta nijansa su sve tri pomesane pa kao sto vidite, kada se izmesaju tri nijanse dobijate bas tu peachy boju ili boju breskve.
Sto se pigmentacije tice, ja sam zadovoljna. Izmedju 4-5h, vase lice ce izgledati kao kada ste nanele ovo rumenilo, a nakon toga, mozete nadograditi koliko puta zelite. Prva nijansa najduze i traje, zato sto je i najsjajnija. Sto se teksture tice, nesto je izmedju kremaste i puderaste. Ono sto je sigurno da ne izgleda suvo na vasem licu, vec ima taj mokar izgled. Za dnevnu varijantu sminke, ja koristim ili drugu, ili trecu nijansu, ili pomesam ove dve. Ne volim bas taj preterani sjajni izgled. Jedina stvar koju bih ja mozda stavila u mane ovog proizvoda, je to sto se prilikom nanosenja dosta trosi. I sto normalnom cetkom za rumenilo tesko mozete doci do samo jedne nijanse. Morate koristiti neku manju cetkicu, ako zelite samo jednu nijansu ovog proizvoda. 
A sto se samih nijansi tice, ovih srca iz kolekcije I 💗 MAKEUP, ima ukupno 12 i dele se u 3 kategorije i to:

➠ Goddes of Love (hajlajter):
- Goddess of Love
- Goddess of Faith
- Golden Goddess

➠ Blushing Hearts (rumenila):
- Peachy Pink Kisses
- Iced Hearts
- Bursting with love
- Candy Queen of Hearts Blusher
- Peachy Keen Heart Blusher 
- Blushing Heart Blusher

➠ Summer of Love (bronzeri):
- Love Hot Summer Bronzer
- Summer of Love Bronzer
- Hot Summer of love 

I na kraju, cenu vam nisam rekla i gde mozete naci ova 💗 
Ja sam svoje srce narucila preko eng. sajta Make Up Plazagde kosta 2.245 HUF-a, sto izlazi 910 dinara. Vec sam vam pisala u recenziji Make Up Plaza... POPUSTI!!! PROCITAJTE! kako mozete naruciti na ovom sajtu, pa procitajte. U svakom slucaju manje cete platiti nego da narucite sa neke nase fb stranice.. 

Sve u svemu, ja sam se zaljubila u ovaj proizvod, i kupicu sigurno jos neku nijansu! Odlicno je rumenilo, pigmentacija mu je super, za cenu necu ni da govorim, veoma pristupacna! Sigurno bih posavetovala i vas da narucite makar jedno srce, necete se pokajati!

Nadam se da vam se dopala recenzija, ako jeste, podelite je sa prijateljicama, i ukoliko imate i vi neko od ovih predivnih 💗  volela bih da podelite samnom vase utiske! 









You Might Also Like

4 коментара

  1. Odličan post, baš si se potrudila svaki detalj da nam predstaviš a srce je prelepo. <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno da jesam, kao i uvek :) A mozda i malo vise, jer mi se bas dopada!!
      Hvala lepi ;)

      Избриши
  2. Imam isto, tvoje deluje malo tamnije na slikama, uzivo je dosta svetlije. Bas si se potrudila oko posta i slika, bravo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma da, to je tel.. bas sklupljam novac za jedan divni aparat, i onda ce sve slike biti odlicne :)
      Hvala Marina na citanju i komentaru :)
      Nadam se da se i tebi rumenilo svidja, ja sam bas nekako srecna sto sam ga kupila ;) :)

      Избриши